Foto's bewerken op de mobiele telefoon : Ultieme fotomixer

Photo_1526553249803.png

Sinds ik een Steemit account heb, ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in fotograferen. En omdat ik geen professionele camera heb, maak ik alle foto's met mijn mobiele telefoon.
Tegenwoordig zijn camera's op mobiele telefoons een stuk beter dan vijf jaar geleden en de camera op mijn eigen toestel (Samsung Galaxy S8+) is echt fenomenaal!

Foto's bewerken

Nadat ik ben begonnen met fotograferen, duurde het niet lang voordat ik ook de gemaakte foto's wilde gaan bewerken.
Dus ging ik op zoek naar apps die dit mogelijk maken en ik heb er een aantal gevonden.

"Ultieme fotomixer"

De afbeelding in deze post is gemaakt met de app : ultieme fotomixer. Deze app is gratis te downloaden uit de Google Playstore; de betaalde versie is zonder reclame en watermerk in de afbeelding en kost slechts €1,09.
Deze app biedt de mogelijkheid om meerdere foto's te "mengen". Dit kan op een aantal achtergronden die je bij de app krijgt, maar het is ook mogelijk om jouw eigen achtergrond te gebruiken, zoals ik heb gedaan in bovenstaande afbeelding.

Daarnaast zijn er nog een hoop mogelijkheden om de afbeelding mee op te leuken; croppen, filters, frames, tekst. Genoeg mogelijkheden om de ontstane afbeelding helemaal naar wens aan te passen.

De app is hier te downloaden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.irisstudio.photomixer


marcovanhassel.gif

Vind je het leuk om andere Nederlandstalige Steemians te ontmoeten? Kom dan langs bij @alldutch! Je vindt ons op Discord : https://discord.gg/9mzqA7H

alldutchnew.gif

Sort:  

Cool effect. Zit je erover na te denken om een professionele camera aan te schaffen? Ik heb zelf een Canon maar wel van de beginnersklasse... Voordeel van mobiel is dat je ten alle tijden kan fotograferen. :)

Misschien in de toekomst. Maar voorlopig ben ik heel tevreden met de telefooncamera.

@marcovanhasse adobe heeft ook een paar super leuke en handige app. voor je gsm...die het modificeren van je foto's of beelden veel gemakkelijker maken, groeten

Bedankt voor de tip Jack!

@marcovanhassel graag gedaan, hopelijk gaat alles goed met jou en is de zomer vol festivals en muziek begonnen

Echt gaaf! Ga hem meteen downloaden bedankt voor de tip!

Bedankt voor de tip @jpoaldamt. Die ga ik ook eens proberen😉

Gaaf! Ik heb totaal geen supercamera op mijn telefoon maar als ik al eens met dat ding fotografeerde dan gebruikte ik daarna vaak even snapseed om de foto's te bewerken. Bied veel mogelijkheden.

Zal ik ook eens proberen. Ik krijg echt een hoop tips.....straks staat mn hele telefoon vol met foto-bewerkingsapps 🤣