Break

in #photography5 years ago (edited)

It's time.
Yes I think so.
I can't give more than I gave to steemit community.

Im mother and Im wife. And when I looked at my son chating and playing with his friends online, I understood it's me!

I like you, all of you.!!!
Before I will close this gate I'm going to take a break.

Take care my dears! I wish you all the best.

received_1588007991345155.jpeg

Sort:  

All the best to you!
But I hope that your break will not be very long!

All the best to you!
But I hope that your break will
Not be very long!

                 - ludmila.kyriakou


I'm a bot. I detect haiku.

Mam pytanie. W jaki sposób mogę uzyskać taki fajny niebieski znaczek steem który masz przy logu?

ΝΙΕ WIDZE ZADNEGO ZNACZKA...

A może masz jakąś nakładkę na steemit?

Wybacz ze nie pisalam. Rzadko tu bywam. Pod dalam sie. Szczerze.. wk... sie!
Pozdrawiam serdecznie!

Tak bywa że po jakimś czasie nie widzimy sensu tego co robimy, myślę że po prostu się wypalamy albo osoby trzecie bądź okoliczności sprawiają że już nie możemy dalej tego ciągnąc. Nie napiszę Ci żebyś się nie przejmowała ale faktycznie odpuść sobie na jakiś czas. Naładuj baterie i jak będziesz wiedziała że chcesz to wrócisz :-) Powiem Ci że Twoje zdjęcia zmieniły się na wielki plus. Są piękne i poukładane. Bardzo mi się podobają i fajnie by było abyś fotografowała dalej. Przy okazji podzielisz się pracami. Będzie mi smutno gdy ucichniesz ponieważ właśnie od Ciebie dostawałem najciekawsze komentarze które mnie zbierały do dalszego działania. Trzymam kciuki za Ciebie. Jeśli trzeba w czymś pomóc wal i nie krępuj się :-) Pozdrawiam ciepło. Buziaki i do usłyszenia.

Dziękuję ci bardzo!!!! Naprawdę jest jak piszesz.Stracilam motyw , chęć i natchnienie.wiesz naleze głównie do greckiej społeczności a tu liczy się kogo znasz... Wiedziałam że to ma krótkie nogi ale swietnie się bawiłam.niestety nie mogę więcej z siebie dać.nie mam na to czasu.bede wpadać co jakiś czas.zycze ci powodzenia.pa