Corrected world! Διορθωμένος κόσμος!

in #photography6 years ago

ffd14998-acea-4db6-8c20-336d0bf00bbd.jpeg


I would not want to have the magic lamp!
I would like to have the magic photoshop
to be able to decorate the face of the world!
But there were two merciless questions,
Can I fall in love uniquely, all of them?
Without comparison, did they all become monotonous?
My world is good and I love it as it is,
because in him lives also my self that I must will love too!

Δεν θα ήθελα να είχα το μαγικό λυχνάρι!
Θα ήθελα να έχω το μαγικό photoshop
για να μπορούσα να ομορφύνω την όψη του κόσμου .... να την αλλάξω!
Μου δημιουργήθηκαν όμως δύο αμείλικτα ερωτήματα,
Θα μπορούσα να ερωτευτώ μοναδικά όλα αυτά;
Χωρίς μέτρο σύγκρισης μήπως όλα γίνονταν μονότονα;
Καλός είναι ο κόσμος μου και τον αγαπώ όπως είναι,
γιατί μέσα σ΄ αυτόν ζω και εγώ που πρέπει ν΄ αγαπήσω!


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

ανοιξαμε θεμα που θελει πολλυ συζητηση...

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά.......!
Ευτυχισμένη ζωή δεν υπάρχει!
...... υπάρχουν μόνο ευτυχισμένες στιγμές!
Ευτυχία έχουμε όταν η πραγματικότητα
συμβαδίζει με τα στιγμιαία θέλω μας!
Είναι μια εξίσωση που πρέπει τα δύο μέρη της
να είναι σε αρμονία! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει ή
την πραγματικότητα να αλλάξουμε ώστε
να ισούται με τα θέλω μας ή να προσαρμόσουμε
τα θέλω μας στα επίπεδα της πραγματικότητας!
Καλή συνέχεια και ευχαριστώ! :)

(δεν τελειωσα το δοκιμαντερ ,το βραδι ισως θα προλαβω)

αυτο κανω,επιλεγω εικονες και πληροφοριες που εχω στο μυαλο μου και προσπαθω να ειμαι ευτυχισμενη...
και εγω ευχαριστω!!!¨)

I haven't time yesterday to leave a comment but I 'd like to say something:
Our world need magic stick !!!! We don't love our world,we love a dream about our world,we love our imagination.We are all hypocrites.
We keep beautiful clips in our mind and we love and we want to be loved . The truth is that our world is tragic,and you know what I mean...