Trochę czasu się motywowałem do tego posta...

in #photoslast year

Cześć, jak zapowiedziałem w pierwszym poście (17 Maja 2022 - strasznie dawno temu 😅) będę wrzucał swoje zdjęcia. Lubię pokazywać dobrą pracę, dlatego zapewne tak długo mi zajęło, żeby się ujawnić. Pomimo, że zacząłem się uczyć o fotografii w listopada 2021, to w moim mniemaniu godne uwagi fotki zacząłem robić dopiero od sierpnia 2022.

_DSC4767.jpg
2022 Sierpień - Zakrzówek

Planuję przez kolejne kilka dni (nieregularnie póki co...) publikować fotografie z krótkim opisem.
Filtry jakich używam różnią się, nie wypracowałem jednego stylu. W zależności od subiektywnej oceny, zapewne dyspozycji dnia, jak i humoru wybieram styl w jakim przedstawię zdjęcie. W tym poście znajdziecie pejzaże i obiekty przedstawione w naturalnych barwach.

_DSC6766.jpg
2022 Grudzień - Kraków - Park Imienia św. Wincentego á Paulo

Myślę, że jest to dobry moment, aby zapowiedzieć kolejne serie:

  • patrząc przez różowe okulary / zdjęcia nocne
  • w starym stylu / B&W
  • fotografia miejska - głębokie czernie

W każdej serii przedstawię po kilka/kilkanaście zdjęć z różnych miejsce w Krakowie.

_DSC5857.jpg
2022 Październik - Kraków - ul. Jabłonowska

Robię też zdjęcia podczas wypadów w góry i kilka razy próbowałem zrobić zdjęcia nocnego nieba. Niestety jeszcze brakuje mi doświadczenia i zazwyczaj strasznie trudno jest wyprowadzić te zdjęcia w post-produkcji. Bardzo chciałbym nauczyć się robić takie fotki, więc jeżeli ktoś byłby na tyle uprzejmy podzielić się taką wiedzą to zachęcam do kontaktu ze mną 🙂

_DSC6843.jpg
2022 Grudzień - Kraków - Park Imienia Henryka Jordana
_DSC6891.jpg
2022 Grudzień - Kraków - Park Imienia Henryka Jordana

Zdjęcia robię za pomocą Nikon D7500, szkła:

  1. kitowy Nikkor AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR
  2. Nikkor AF-S 50mm f/1.4G

A Ty jakiego sprzętu używasz? Napisz mi na dole w komentarzu!

_DSC5269.jpg
2022 Sierpień - Kraków - Herb wewnątrz Sukiennic

Sort:  

Telefonu xD

Cześć!

Oczywiście, że tak 😄 ja też często się wspomagam telefonem. Robię fotoreportaże w KBK i szerokokątny aparat w telefonie bardzo się przydaje 😉 ale poziom zdjęć które robi smartfon w dzisiejszych czasach jest genialna i śmiało można zastąpić nim w całości lustrzanki.
A jeżeli o samych lustrzankach mowa to właśnie ich era dobiegła końca. Nikon , Canon i Sony produkują już tylko bezlusterkowce… Za chwile lustrzanki będą spotykane tylko w muzeach

Canon i obiektywy analogowe 💙

Analogowych obiektywów jeszcze nie używałem. Możesz wrzucić komentarz z tymi zdjęciami?

Congratulations @edwinedwin! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - January 15, 2023
HiveBuzz supports meetups of the Hive Austrian Community in Graz
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!