Sosyal medya üzerinden Bu fotoğraf ile 0.362 BTC yardım alan adam !

in #picture6 years ago

Geçtiğimiz yıl Amerikan bir evsiz, bitcoin adresini bir kartona yazarak yardım talep etti ve bu fotoğraf bitcoin sevdalıları diğer insanlar tarafından ilginç bulundu sosyal medyada paylaşım rekorları kırdı.

FB_IMG_1527328120090.jpg

Bildiğiniz üzere blockchain de işlemler ve bakiyeler herkese açıktır ve bundan dolayı merakım beni esir aldı ve kartondaki bitcoin adresini tek tek yazdım blockchain geçmişine baktım :)

Wallet adres: 1DBqpfptUMizLDACvMVsrJFPdMtbgmZCk1

https://blockchain.info/address/1DBqpfptUMizLDACvMVsrJFPdMtbgmZCk1

PicsArt_05-26-01.06.24.jpg

Geçmişe baktığımızda bugüne kadar 0.362 btc alınmış görünüyor , tabi ki hepsi bağış btc si mi bunu kimse bilemez ama , görünüşe göre hattı sayılır bir miktar btc gönderilmiş.

0.362 bitcoin şu anda 2738 USD yapıyor ve aslında bakarsanız çok iyi bir rakam sonuçta bağış olarak geldi.

Evsiz midir değil midir bilinmez , belki de adam bu kadar btc geleceğini tahmin etmiyordu belki de daha fazla bekliyordu. Ama dikkat çekmeyi başaran bu adamın şanslı akıllı olduğu kesin :)

Umarım ki ihtiyacı olan evsiz bir adamdır. Umarım ki bu durum onun hayatını toparlamasında bir nebze katkı olmuştur .

Geçen yıl bu fotoğrafı sosyal medyada ben de paylaşmıştım. Bugün tesadüfen Facebook bildiriminde gördüm ve merakım beni esir aldı araştırdım. !

PicsArt_05-26-12.59.09.jpg

Sort:  

ilginc bir o kadarda akıllıca bir yöntem miş (: Bakalım daha neler görecegiz..

Congratulations @omerbagci! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Amerikanın dilencileri bile farkli baksaniza:)

Bizim Türk milletimiz çok zeki ama yön gösterilmiyor sanırım . Çünkü bazı çekilen vinelarda dilenciye post cihazı görmüştüm bende :)

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

bizim dilenciler görmesin:)