7 renkli gökkuşağı selamlıyor bugünü 🤗

in #pictures6 years ago (edited)

IMG-20180526-WA0041.jpg

Bu post'u birkaç yıl sonra çocuğum görsün ve bir anı olarak kalsın diye paylaşıyorum ➡️

Sonsuzluğun bile bir sonu vardır, biz ise bu sonsuzluğun içinde birkaç onyıl misafir olup gideceğiz bu Dünyadan..
FRT_7615.JPG

  Bu kısa ömrümüze asla sığdıramayacağım canım eşimi çok seviyorum ve daha 8 aylık olan evliliğimizin bir meyvesi olacak inşallah...☺️

  Eşimle bu sabah hastahaneye gittik ve verdiğimiz kan tahlili sonucunda , doktordan baba olacağım haberini aldım ve inanılmaz farklı duygular hissettim. Şaşkınlığımdan ne yapacağımı bilemedim, elim ayağıma dolaştı, mutluluktan ne yapacağımı bilemedim. 😁

Rabbim bu duyguyu yaşamayı herkese nasip etsin 🙏

IMG-20180526-WA0023.jpg

Dünya için küçük bizim için büyük olan bu heyecanı Dünya ile paylaşmak istedim.

IMG-20180526-WA0026.jpeg

Herkese mutlu günler diliyorum 🙏

IMG_20180526_191206_933.jpg

Sort:  

Merhabalar, sizleri tebrik ediyorum, inşallah her şey gönlünüzce olur :)
Elimden çok bir şey gelmez ama buguün için küratör projesince yazınızı seçtim, #tr etiketini büyütmek için @kuşadası ve @try-market'in başlattığı bu projede etiketleriniz arasında #cointurk'ü de kullanırsanız sizleri bulmamız daha da kolaylaşabilir :)
@try-market ve @kusadasi ekibi ile yarışmalar da devam ediyor. Her gün 15 civarında blogu seçip 1$ civarlarında oylar veriyoruz. Bugün siz de seçildiniz. Belirli bir süre sonra oyunuzu alacaksınız. Kuşadası tarafından düzenlenen son yarışmaya da katılmadıysanız katılmanızı tavsiye ederim :)

Discor kanalımıza da bekleriz.

Yeni doğacak çocuğunuza sağlıklı ve mutlu bir hayat dilerim. TR tagini ilk sıraya yazarsanız TR taginin ön sıralara gelmesine destek olursunuz.

Amcası olarak ne kadar mutlu olduğumu kelimelere sığdıramam. Allah analı babalı büyütsün inşallah :)

Allah nazarlardan saklasın mutluluğunuz daim olsun inşallah ☺️

Allah mutluluğunuzu daim etsin, hayırlısıyla kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah..

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 27 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.