BTC-12-06-2018

in #pl-analizy6 years ago (edited)

Bez tytułu.jpg

Kiedyś zrobiłem analizę na wykresie historycznym i zaznaczyłem że notowanie btc spadnie do 22 000 PLN.
Dziś te realia mogą się sprawdzić.
Po drugi idą święta piłki nożnej i spora grupa ludzi jedzie na mundial a pieniądze na ten cel wiadomo potrzebne są.
Okres który nadchodzi to wspólne kibicowanie piwko i tam inne rzeczy a to też kosztuje.
Tak czy inaczej spekulacja co będzie dalej to jak wróżenie z kart.
Obecnie wykres pokazuje głęboką korektę i chęć wielu kibiców na zarobek bo mundial tuż tuż...

Poza tym mundial u ruskich ma plus dla kryptowaluty BTC bo będzie można nią tam płacić i to też ze strony monarchii ruskiej cel aby cenę btc zbić do dna na ile się da.
Handlowcy szybko bo każdej dniówce zysku będą wymieniać btc na ruble czy dolary a znając życie to już tam będzie ustawiona skorumpowana kolejka koników do ich kupna po cenie bardzo niskiej.( pewnie koniki Putina)

Myślę że po mundialu cena BTC walnie ostro w górę i tylko trzeba się będzie mocno trzymać ram fotela.

Powodzenia.
Długo nie pisałem bo też na giełdzie grałem :)

Sort:  

Witam. Mam jedną prośbę / sugestię. Zanim wrzucisz post, to proszę o to, żebyś najpierw przeczytał to co napisałeś, bo jest sporo błędów i ciężko się to czyta :) pozdrawiam

No faktycznie maras kaszane z tekstem odwaliłem że ho ho ho.
Już poprawiłem ehh a ludzie to czytają...
Dzięki za wsparcie ja wpisaniu tekstów to jestem noga.
Pozdro :)

Zdecydowanie lepiej to wygląda :) Konstruktywna krytyka jest czasem potrzebna ;)