You are viewing a single comment's thread from:

RE: Słodki nałóg

in #pl-artykuly6 years ago

To akurat prawda. Ja jakiś czas temu postanowiłam ograniczyć cukier (pod wpływem oglądania programu Wiem co jem) chociażby w postaci ograniczenia spożywania słodkich napojów i próba przestawienia się na gorzką kawę (już zjechałam z dwóch łyżeczek do jednej, czasem pół) i mogę śmiało powiedzieć, że pierwszy okres kiedy odstawiłam colę i słodycze spożywane jakby nie patrzeć codziennie był bardzo nerwowy. Ziałam ogniem na ludzi jeszcze bardziej niż zwykle i nie wiem dlaczego. Nie potrafiłam wytłumaczyć tego wewnętrznego rozdrażnienia dopóki właśnie fachowa literatura nie podpowiedziała, że tak może zachowywać się człowiek odstawiający cukier. Co ciekawe bez żadnych ćwiczeń przez kilka miesięcy zgubiłam 4kg. Bo tak, bo mogę :) Także polecam :)

Sort:  

Super- gratuluję zarówno przejścia na "zdrowszą stronę mocy" jak i spadku masy ciała :)