5 Bieg Karnawałowy Wrocław 02/02/2020

in #pl-artykuly4 years ago (edited)


I stało się! Sezon startowy otwarty - pierwszy start w roku 2020 za mną. 5 Bieg Karnawałowy  we Wrocławiu zgromadził na starcie równo 600 osób.Piotr Serafin Na trasę biegu złożyło się 10 km o nawierzchni zarówno asfaltowej jak i brukowej, a miejscami błotnistej.  Wytyczona została głównie wałami Odry, oraz kanałów odrzańskich.

Ponieważ jestem tuż po zasłużonym roztrenowaniu, nie byłem do końca pewien swoich możliwości, tym bardziej,że trasy nie miałem okazji poznać wcześniej. Tradycyjnie założyłem plan minimum na złamanie 40 minut. Przez dwa pierwsze kilometry tempo biegu oscylowało w okolicy 3:56. Bieg Karnawałowy WrocławNa trzecim kilometrze biegu zacząłem jednak powątpiewać w realizację planu, bo zaczął wiać naprawdę bardzo mocny wiatr. Dmuchało prosto w twarz i trzeba było odwracać głowę aby skutecznie oddychać. Warunki zmusiły mnie do zredukowania tempa biegu aż do 4:15/km. Na całe szczęście od 5 kilometra trasa zmieniła kierunek, zaczęło dmuchać w plecy i tempo wzrosło. Do końca nie wiem co myśleć o swoim wyniku. Bieg Karnawałowy ukończyłem z całkiem przyzwoitym czasem 00:39:52 co uplasowało mnie na 23 miejscu open i 7 M-40 na 600 zawodników, jednak jest to wynik daleki od mojej życiówki na 10 km. Z drugiej strony początki ostatniego sezonu biegowego i poprzednich były dla mnie bez porównania wolniejsze, a na maksymalne obroty wchodziłem zazwyczaj wczesną jesienią. To daje nadzieję, że w tym roku uda się wypracować nowy rekord życiowy. Czas teraz poszukać kolejnych zawodów.

Posted from my blog with SteemPress : http://35minut.pl/2020/02/02/5-bieg-karnawalowy-wroclaw-02-02-2020/
Sort:  

GRATULACJE! Twój post został wylosowany w dzisiejszym raporcie Codziennika i w najbliższą niedzielę otrzymasz część puli tokenów Sports!
Liczę na Twoją dalszą aktywność na tagach #polish i #sportstalk. Powodzenia w następnym losowaniu😉 !DERANGED
@tipu curate

Otrzymujesz również płynne środki @codziennika z posta sprzed tygodnia.

Congratulations @flocki! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 1250 upvotes. Your next target is to reach 1500 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @flocki! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

You just received DERANGED @flocki Keep up the great work. Congrats, you have been gifted 1 DerangedCoin. You can redeem 20 of them for an upvote from the deranged.coin account. Redeem your tokens by sending to deranged.coin through Steem Engine with your post URL in the memo field, view all your tokens at steem-engine.com