Udany sezon biegowy 2019 chyli się ku końcowi

in #pl-artykuly4 years ago


Piotr Serafin fot. OKSiR Wisznia Mała

Rok 2019 nieubłagnie dobiega końca, a wraz z nim bardzo intensywny dla mnie biegowo sezon. Było mi dane startować aż 22 razy. Dominowały oczywiście biegi na ulubionym dystansie 10 km, ale było też sporo piątek, z czego większość to odkryte w tym roku parkruny w różnych miejscach kraju. Ponadto udało mi się również, z całkiem przyzwoitym wynikiem ukończyć półmaraton.

Sukcesy

Był to dla mnie udany rok , okraszony rekordami życiowymi. Łamałem je odpowiednio na dystansach:

5 km : 00:18:20

10 km: 00:37:08

21 km: 1:29:00

Nie zabrakło miłych momentów na podium. Kto nie jest w takich chwilach szczęśliwy?
Piotr Serafin fot. profil Facebook Stowarzyszenie "Wołów Biega", Bieg Flagi 2019
Po biegowe trofea sięgałem w sumie 10 razy tego roku. Były to głównie pudła w kategorii M40. Dwa razy udało się także wywalczyć I miejsce w kategorii Mieszkańców Powiatu Wołowskiego i Gminy Wołów w lokalnych biegach, powtarzając tym samym rezultaty sprzed roku. Wszystkie te sukcesy dały mi olbrzymiego motywacyjnego kopa i podniosły wiarę we własne możliwości. Widzę dzięki nim, że treningi nie idą na marne. Piotr Serafin Ogólnopolski Bieg Niepodległości Góra 2019. I miejsce M40

Porażki

Trafiło się także kilka mniej udanych startów, na które jechałem z nastawieniem na trofeum i życiówki, a wracałem rozgoryczony, z pustymi rękami.Piotr Serafin Powody niepowodzeń były różne: czasami była to zwykła niedyspozycja dnia, a nieraz nieodpowiednie przygotowanie przedstartowe, bo pokusa eksperymentowania wzięła górę nad rozsądkiem. Nieraz było to przetrenowanie, a czasem dokładnie odwrotnie. Takie nieudane biegi staram się traktować jako naukę na przyszłość. Uczę się wyciągać wnioski z błędów, które popełniłem.

Trofea

trofea Na tablicy znów mniej miejsca :) Mijający sezon biegowy pozostawił mi w prezencie całą ścianę nowych medali,

Piotr Serafin

na które mam w domu przeznaczoną specjalną tablicę, oraz półkę zapchaną pucharami i statuetkami. Z czysto praktycznego punktu widzenia jest to problem, jednak bardzo przyjemny. Bardzo lubię gromadzić trofea - każde z nich opowiada swoją niepowtarzalną historię. Całą kolekcję można zobaczyć w mojej galerii trofeów.

Plany

Pewnie uda mi się jeszcze gdzieś wystartować przed końcem roku, jednak nie nastawiam się już w tym roku na walkę o życiówki. Zimą tradycyjnie planuję nieco zmniejszyć intensywność, zaleczyć mikro-urazy i tym samym odpocząć, aby na wiosnę 2020 znowu być w pełnej dyspozycji i przesuwać granice swoich własnych możliwości. W przyszłym roku nadal mam zamiar koncentrować się na treningach pod 10 km, lecz nie wykluczam startów na innych dystansach. Czas już planować starty na kolejny rok. Do 35 minut na dychę jeszcze długa droga, czeka mnie sporo systematycznej pracy. Będzie trudno, ale nie odpuszczę.



Posted from my blog with SteemPress : http://35minut.pl/2019/11/22/udany-sezon-biegowy-2019-chyli-sie-ku-koncowi/
Sort:  

GRATULACJE! Twój post został wylosowany w dzisiejszym raporcie Codziennika i w najbliższą niedzielę otrzymasz część puli tokenów Sports!
Liczę na Twoją dalszą aktywność na tagach #polish i #sportstalk. Powodzenia w następnym losowaniu😉 !DERANGED

deranged You just received DERANGED @flocki Keep up the great work, view all your tokens at steem-engine.com