You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czechowice-Dziedzice brzydkie miasto z ładnymi zdjęciami na FB

in #pl-artykuly6 years ago
ciekawsze miejsce niż Bielsko-biała

Herezja! :) Moim zdaniem BB to jedno z lepszych miejsc do życia w Polsce. I piszę to jako Ślązak, więc to wiarygodna opinia :D 1) Świetna architektura 2) Małe bezrobocie (pracuje tam zarówno mój tata, jak i mama) 3) Położenie! Wsiadasz w centrum w autobus i kwadrans później jesteś na szlaku górskim 4) sporo się dzieje. Cz-Dz to prowincja. Da się lubić, ale dla typowego turysty mało atrakcyjne miejsce. Dla mnie w Cz-Dz (co już napisałem w innym komentarzy) najlepsi zawsze byli ludzie :) Rekompensowali szarość miasta.

Sort:  

Ja za to w życiu bym się tam nie przeprowadziła. Właśnie rynek pracy słaby przynajmniej w mojej branży ( marketing) Ucięłam ze śląska do małopolski i sa to o wiele większe możliwości an rynku pracy, rozwojowe i kulturalnie dużo się dzieje. Dużo drożej jakoś nie ma

Wiadomo, że im większe miasto, tym większe możliwości. KRK > BB > Cz-Dz. Choć nie wiem czy w Katowicach nie byłyby one porównywalne do KRK. To jak rozwinęło się to miasto od przez ostatnie 15 lat jest niesamowite. Zupełnie inne Katowice niż te, w których kiedyś studiowałem. Ale o rynku pracy to mam małe pojęcie, bo od blisko dekady pracuję zdalnie.

Byłeś kiedyś w urzędzie miejskim w BB, udało Ci się zaparkować? Ja byłem tam setki razy, po prostu dramat. Okolice złotych łanów w BB to straszny syf pełno dziwnych krzaków i śmieci. Sarni stok i nie chodzi mi o galerie tylko ten obszar lasów, serio nikt o to nie dba, działki położone zaraz obok to jakaś tragedia, typowa menelnia.

Zgadzam się, jest brudno. Bielsko lubię gdy jest śnieżna zima, rynek wtedy pięknie wygląda.

Nie jestem zmotoryzowany, więc na ten aspekt życia w mieście w ogóle nie patrzę :) W BB wszędzie chodzę pieszo, ew. jadę autobusem pod Szyndzielnię. Co do syfu, to wszędzie są takie miejsca.