Z Morskiego Oka na Pięć Stawów Polskich 😎

in #pl-artykuly6 years ago

Witajcie 🙂

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją kolejną wyprawą w góry. Tym razem będzie to tzn Świstówka Roztocka

Co to takiego ?

To najdogodniejsza trasa, dzięki której można przejść z Morskiego Oka do Doliny Pięciu Stawów Polskich. To szlak w sumie prosty, jednak w kilku miejscach trzeba uważać, a zwłaszcza podczas załamania pogody. Dużo się tam idzie kamieniami i głazami, a piach w połączeniu z deszczem może być niebezpieczny. Ponadto szlak w okresie zimowym (1.12 – 15.05) jest zamykany, ze względu na zagrożenie lawinowe.

Dlaczego warto tam iść ?

  • Po pierwsze i najważniejsze – widoki. Można zarówno zobaczyć z góry Morskie Oko jak i również Czarny Staw. 👇

20160730_103251.jpg

A także m.in Mały i Wielkie Staw Polski znajdujący się w Dolinie Pięciu Stawów Polskich.👇

20160730_114848.jpg

Nie wiem jak Wy ale mnie najbardziej w górach urzekają właśnie widoki, które są wręcz nieziemskie i są dziełem natury.

  • Ponadto jest tam „morze kamieni” - nie wiem czy ma to jakąś swoją nazwę, ale dla mnie w każdym bądź razie tak to wygląda. Gdzieś indziej się z nim nie spotkałam.

20160730_120916.jpg

  • W ciągu jednodniowej wycieczki można zobaczyć zarówno Morskie Oko a także Dolinę Pięciu Stawów.

Jak to wygląda z technicznego punktu widzenia ?

Ja szłam najpierw w stronę Morskiego Oka a następnie niebieskim szlakiem na Pięć Stawów. Myślę, że jest to najlepsza opcja, ponieważ samo wyjście na Morskie Oko raczej nas strasznie nie zmęczy w przeciwieństwie do Pięciu Stawów.
Przejście całości to ok 6,5 h a odległość wynosi ok 19 km. Zresztą zobaczcie sami 👇

1.png

Mi ta trasa bardzo się podobała i jestem pewna, że Wam również przypadłaby do gustu 😁

20160730_121611.jpg

20160730_113642.jpg

Pozdrawiam 😊

Sort:  

Widoki faktycznie nieziemskie! 😍

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

You have earned 5.05 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.01
Server time: 21:18:11
Account Level: 0
Total XP: 15.10/100.00
Total Photos: 3
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Świetne zdjęcia i wycieczka😉