Paranormalny artykuł #001 - Gębice, nagrania UFO? + Moje wyjasnienia

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Witam, kolejna seria, tym razem paranormalne artykuły! Będzie w tych artykułach dużo o duchach, kosmitach, potworach itp. Uwielbiam ten temat i będę wam przedstawiał za każdym razem moje wyjaśnienia! Zaczynajmy!

Nagranie niezidentyfikowanego obiektu w Gębicach? Czy to jednak co innego?


A więc po kolei! Mieszkam bardzo blisko Gębic a to bardzo blisko Wylatowa, czyli miejsca gdzie doszło (ponoć) nie raz do lądowania statków kosmicznych (o tym też napiszę prędzej czy później). Ale dlaczego o tym wspominam? Wspominam o tym ponieważ gdy coś dziwnego dzieje się nie daleko miejsca o bardzo wielkim rozgłosie, to inni ten rozgłos próbują wykorzystać!

Na zdjęciu moim zdaniem wcale nie widać nic dziwnego, już wam wyjaśniam co widzę ja. Po pierwsze dziwne jest to że przy większym obiekcie widać że nie jest to nic innego jak zwykły balon "silver orb"

Widać to bardzo dokładnie (zdjęcie po odpowiednim przerobieniu wklejonego zdjęcia balona):

Artykuł krótki ale mam nadzieję że rozwiałem wasze wątpliwości :). Na zdjęciu jest zwykły balon który swoją drogą mógłbyć puszczony wcześniej (pozdrawiam wykopki!)

Ogólnie rzecz biorąc bardzo dużo zdjęć niby to statków kosmicznych, jest tak naprawdę fotomontażem bądź własnie zwykłym balonem! Nie możecie wierzyć we wszystko co jest pokazane bądź napisane w internecie! Macie może jakieś swoje zdjęcia niezidentyfikowanych obiektów latających? A może macie jakieś dziwne zdjęcia na których są duchy bądź inne przerażające rzeczy? Bardzo chętnie pooglądam takie zdjęcia, ba nawet napiszę o nich artykuł, takie moje spostrzeżenia na temat waszych zdjęć bądź filmików! Ja sam również, postaram się opisać ciekawe zdjęcia z internetu, opiszę wam również różnego rodzaju nagrania. Wszystko w tej serii!

Podoba się? Zostaw upvota, resteemuj oraz zaobserwuj!

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Poprawione bocie :D