You are viewing a single comment's thread from:

RE: Powrót do przyszłości część I - początki

in #pl-artykuly6 years ago

kochana @naila7894! dziekuję za podzielenie się historią z nami, wiem, że nie jest to łatwe!

jeszcze nie do końca znam zakończenie (choć całkowitego jeszcze może nie ma, bo chyba jeszcze trochę drogi przed Tobą?) ale wiem, że jest dobre i będzie tylko lepiej bo jesteś na właściwej drodze, i bardzo mnie to cieszy!

duch jest silniejszy niż ciało. co z tego, że spotkały cię różne choroby/dolegliwości i otyłość, twoja determinacja i chęć zawalczenia o lepsze zwyciężyły - prawdziwa z Ciebie wojowniczka i za to Cię podziwiam !

wokół tyle jest ludzi, którzy poddają się z byle powodu. bardzo dobrze, że dzielisz się swoimi doświadczeniami, bo dzięki temu jestem pewna , że pomożesz niejednej osobie!

super robota gratulacje - i czekam na ciąg dalszy!

Sort:  

Dzięki - uwierz mi , że naprawdę nie jest mi łatwo patrzeć na siebie z przed kilku miesięcy i nie jest mi łatwo myśleć jak to się stało.. Ale najważniejsze, że to już prawie za mną choć jeszcze dalej walcze o dobre wyniki o ciążę i o dobry i zdrowy wygląd - myśle że moge powiedzieć ze duzo już za mną ale teraz jest coraz trudniej o dziwo :) Nie poddaje się jednak:) Bo kto jak nie ja? !!! :) Mam też wielką nadzieje, żezainspiruje kogoś do walki o siebie w każdej dziedzinie życia bo warto i trzeba walczyć !!