Kim jestem i co robię na Steemit?

Zaczynając pracę nad cyklem artykułów, czy też jak w tym wypadku pojawiając się na nowej platformie w dobrym tonie jest zacząć od krótkiego przedstawienia. Mogę nieco patetycznie zacząć od zacytowania Tocqueville'a, który w jednym ze swoich listów pisał: "Przypisuje mi się różne pasje, podczas, gdy mam jedynie poglądy, a pasję mam raczej tylko jedną: umiłowanie wolności i godności ludzkiej", mogę również skończyć na znacznie bardziej przyziemnym "torunianin z urodzenia, liberał z przekonania, publicysta z zamiłowania".

Publicystyką w wolnych chwilach zajmuję się mniej więcej od dwóch lat, kiedy to założyłem bloga na łamach portalu liberte.pl. Przez ten krótki (a może i całkiem długi?) okres oprócz prowadzenia bloga, na którym pisałem min. o myśli Friedricha von Hayeka (http://olinski.liberte.pl/wolnosc-a-demokracja-w-mysli-f-a-hayeka/), propozycjach w zakresie decentralizacji i samorządności (http://olinski.liberte.pl/rzeczpospolita-federalna/), czy też po prostu komentowałem bieżącą rzeczywistość polityczną (http://olinski.liberte.pl/o-wizji-i-jej-braku/), zostałem również felietonistą portalu ddtorun.pl, gdzie pod przewodnim hasłem "Liberalny punkt widzenia" (jak brzmiał tytuł pierwszego felietonu z lutego 2017 r.) prezentowałem wolnościowe idee w odniesieniu do aktualnych problemów debaty publicznej. Spod mojego pióra wyszło również kilka artykułów na łamach liberte.pl oraz "Naszego Czasopisma".

Na Steemit trochę ze względu na ciekawość i chęć poznania nowego portalu, trochę z zainteresowania tematem krypotowalut, ale przede wszystkim, by pisać o tym, co myślę i co chcę przekazać światu. Pewnie już Drogi Czytelniku wywnioskowałeś, że raczej nie będzie to blog o kotkach i porannej kawie. Spektrum tematów pozostanie niezmienne w stosunku do mojego dotychczasowego stylu, a więc spodziewać się można tekstów o polityce, filozofii politycznej, ekonomii, liberalizmie, czasem też o dobrych książkach.

Nie chcąc przedłużać tekstu, który miał posłużyć jedynie za wstęp i zachętę do śledzenia odsyłam do moich pozostałych kanałów komunikacyjnych i zapraszam serdecznie do obserwowania pojawiających się tu treści.

Blog na łamach liberte.pl - http://olinski.liberte.pl/
"Liberalny punkt widzenia" - https://ddtorun.pl/pl/586_felietony/9128_piotr_olinski_liberalny_punkt_widzenia.html#dodaj-komentarz
Zbiór artykułów na łamach liberte.pl - http://liberte.pl/author/polinski/

Sort:  

Congratulations @olinskipiotrek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @olinskipiotrek! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Dzięki za uwagę, tak jak napisałem, jestem tu nowy i jeszcze parę podobnych błędów pewnie popełnię, zanim ogarnę całe know how, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość. Następny będzie już z poprawnym tagiem.