You are viewing a single comment's thread from:

RE: PL-BLOG ZAPRASZA NA KONKURS. NAGRODY ZA 11 SBD! I KILKA MOICH REFLEKSJI O STEEMIT

in #pl-blog6 years ago

Teraz wyjdę na dziwną, ale nigdy nie wiedziałam o co chodzi z tagiem #pl-blog. Nieraz chciałabym napisać coś prostszego, oczywistszego, ale obawiam się, że wśród tych wszystkich bardzo poważnych artykułów zginę (bo ja poniżej 200 słow nie napisze, nawet komentarze z reguły mam przydługawe), czyli #pl-blog to także miejsce dla mnie? :D
W konkursie, też chętnie wezmę udział i pewnie kolejny raz wyjdę na dziwną :D
Ale inicjatywa świetna, taka luźna, w sam raz na te upały co by mózgu nie przegrzać :)

Sort:  

Miałem to samo. Będzie następny tag gdzie śmiało będzie można wrzucać swoje wypocinki.

"czyli #pl-blog to także miejsce dla mnie? :D"

noo ba!
jak najbardziej to miejsce dla Ciebie!!
:D