Znak życia

in #pl-blog5 years ago

Cześć Steemianie! Nie przepadłam całkowicie, ale przeprowadziłam się do Toronto. Póki co jestem na etapie "ogarniania się" i szukania mieszkania, ale już od dwóch tygodni pracuję.

Jak jest w Kanadzie? Spokojnie. Zupełnie inne tempo niż w NYC. Ale o tym opowiem w weekend. Na razie kilka zdjęć.

PS. Przeszłam na weganizm :)

641A9A44-497F-4E87-8321-6131F2A43604.jpeg

5F8C6CB9-EDC4-4333-952A-BF9B4A574EB2.jpeg

1C34B442-B884-462B-8335-896D0AED9C7A.jpeg

Sort:  

Ostatnie zdjęcie- WOW!
Obyś szybko znałazła odpowiednie mieszkanie żebyś więcej nam zdjęc wrzucała ;) powodzenia

dzięki! jest nadzieja, w weekend postaram się coś więcej napisać chociaż aktualnie zamarzam - jest minus 10 :D

Powodzenia Kasiu😘

dzięki <3

wspaniałe wieści!
jak dobrze że sie odzywasz - cała, i jakaś spokojniejsza :D
..
GO VEGAN!
ja ciągle jestem w procesie.
decyzja wegetariańska przyszła do mnie sama, prosto z serca. podjęta z powodów etycznych, bo zdrowotne zupełnie mnie wtedy nie interesowały;
do eliminacji pozostał mi jeszcze nabiał (sporadycznie mleko),
ale powinnam sobie z tym poradzić, bo produkty te po prostu mi nie służą.

dobrze Cię widzieć Róża! u mnie było podobnie, byłam wegetarianką ponad 6 lat, choć wcześniej jadłam i tak tylko drób i ryby całe życie, później okazało się, że nie toleruję nabiału, jajek i kilku innych rzeczy i próbowałam weganizmu siłą rzeczy - było ciężko. więc przez ostatnie 1,5 roku jadłam ryby. ale teraz od początku stycznia jakoś naturalnie przeszło mi się na weganizm i pasuje mi to. w toronto jest mega duży dostęp do wegańskiej żywności. co druga knajpa i sklep dosłownie. to może skorzystam :)
ściskam:)

Powodzenia! :)

dziękuję :))

Wszystkiego wspaniałego!

Czekam na relacje!

Niagara - hmmm - rozmarzyłem się ;)