Znalazłeś wartościowy artykuł? Resteemuj!

in #pl-blog6 years ago


To będzie krótki wpis.

Prosta porada dla ludzi, którzy szukają wartościowych treści. Resteemujcie, bo inaczej już tego nie znajdziecie.

Ostatnio tak się przejechałem, gdy przeczytałem zarąbisty artykuł o systemie kuracji i poradach dla początkujących kuratorów. Zapomniałem resteemować i teraz po tygodniu jak kamieniem w wodę. Pół godziny szukam tej treści jak głupi i tak się zestresowałem, że wylewam swe żale tutaj.

Dlatego pamiętajcie drogie dzieci! Burdel na blogu to nic w porównaniu do frustracji jaką przynosi utrata perełki :(

Sort:  

chacie?

Jeśli chodzi o steem.chat to nie mam tam konta :)

P.S. Dzięki wielkie za link :D

Ja nie jestem fanem zbyt częstego resteemowania. A to dlatego, że (w większości przypadków) nie lubię jak na profilach, które obserwuję jest więcej treści resteemowanych niż zwykłych. Zniechęca to do obserwowania danej osoby. Wartościowe artykuły wolę sobie zapisać np w zakładkach.

Congratulations @luigion! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!