Zabawa w słowa - 17 zdań

in #pl-blog6 years ago (edited)

Kochana @rozku mnie zaprosiła do konkursu na pl-blog - mi się bardzo podoba - postanowiłam te zdania zakonczyc w formie FOTO a żeby było zabawniej :)

-Utwór mojego życia to..śmiech syna
smiech.jpg

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
avokado.jpg

-Podróżowanie to dla mnie..nauką
hiszpania.jpg

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..
kargul.jpg

-Gdy mi smutno, to.. gotuje
gotuje.jpg

-Książka, która zmieniła moje życie to..
przebudzenie.jpg

-Mam ciarki, gdy..
spider.jpg

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..looooooodów!!!!
lody.jpg

-Mój dom marzeń to..
domek.jpg

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..
przyjaciel.jpg

-Mój szacunek wzbudza..
morze.jpg

-Góry są dla mnie.. nie są dla mnie :P

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to.. własna vegańska knajpa :P
sajgonki.jpg

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..karteczka za wycieraczka :)
karteczka.jpg

-Najprzyjemniejszy zapach to.. ziemia po deszczu
deszcz.jpg

-Chciałbym aby ze świata zniknęło..
kasa.jpg

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..narodziny tego pana
narodziny.jpg

Sort:  

Pyszne zdjęcia... no chłopak rośnie na tym wegańskim jedzonku... ;)

dziekuje wlasnie ogladalam niedawno Twojpostdla mnie wymiata :P

Dzięki! :)

Paznokieć fantastycznie ciekawy post. Dziękuję za twój wkład!
Szczęście4A86E229-0879-4004-B54E-6F2C4F4A70B0.jpeg