#34 Powrót po przerwie

in #pl-blog6 years ago

 Na miesiąc zniknęłam ze Steemit. Jednak czas na koniec wakacji (lenistwa?) i powrót do pisania. Wielokrotnie zastanawiałam się nad całkowitym porzuceniem mojej działalności tutaj, ale ostatecznie postanowiłam spróbować jeszcze raz.    

 Tak bardzo nie mogłam doczekać się reputacji 50 i chwilę przed jej osiągnięciem zwątpiłam. Ale wracam zmotywowana jeszcze bardziej niż wcześniej :)     

 W zapasie mam wiele notek i jeszcze więcej pomysłów na kolejne. Mogę zapowiedzieć jedynie, że lekko zmienię tematykę o której pisałam, pojawi się wiele nowości. Nadal spróbuję skupić się na tagu filmowym, zapewne częściej będę także pisać o grach.     

 Wiem, że sporo mnie ominęło i nie jestem w stanie nadrobić Waszych wpisów z miesiąca, jednak zajrzę do każdej osoby, którą obserwuję :)    

 Mam także do Was prośbę… niestety jestem osobą kompletnie zieloną jeśli chodzi o tematy kryptowalut/zarabiania poprzez platformy takie jak Steemit, a nie ukrywam, że chciałabym coś z tego mieć i porządnie się do tego przygotować. Jeśli znacie jakieś logiczne wyjaśnienia (w artykułach, filmach) o tym, jak to działa to poproszę o linki. W co inwestować, co powinno się wiedzieć, jak się poruszać w temacie. Za każdą odpowiedź daję mój niewiele warty 100% upvote.     

Witajcie ponownie :) ominęło mnie coś ważnego? Podsyłajcie swoje posty!

!
Sort:  

No cześć kochana! Zastanawiałam się gdzie jesteś jak cię nie ma... :)
W międzyczasie cie dogoniłam w reputacji.
Co do zarabiania tutaj, teraz gdy jestem juz tutaj troche czasu i mniej wiecej ogarniam jak dziala ta platforma chcialabym na niej zostac i tez nie ukrywam, ze cos z tego miec ;) Ze względu na niski kurs steema zastanawiam się nad inwestycja w niego, ale sama nie wiem do konca...

heej :) nawet zdążyłaś mnie wyprzedzić, gratulacje! :)

Dzięki!
A i powstał nowy tag: #pl-kobieta Można go używać do wszystkich tekstów pisanych przez kobietę:)


oo tak, będę aktywniejsza w tej dziedzinie :)

Hej! Cieszę się z Twojego powrotu :) Stęskniłem się zwłaszcza za tekstami o filmach. Nie chcę wywoływać presji, ale czekam na Twe posty oznaczone tagiem #pl-filmy. I bot MK też czeka na podbicie :D

Nie myśl o porzucaniu Steem'a i nas... Dobrze, że ta przerwa (urlop, wypoczynek) raczej Cię zmotywowała do powrotu. Reputacja 50 jest już bliziutko przecież :)

Co do tematu kryptowalut, to ja polecam śledzić @kryptoraport. Chłopaki robią kawał dobrej roboty i mają wiele wideo edukacyjnych na swoim kanale na YT: https://www.youtube.com/channel/UCKy4pRGNqVvpI6HrO9lo3XA. Wystarczy poszukać, a znajdziesz sporo informacji podstawowych o kryptowalutach, o tym na co patrzeć przy ich kupowaniu. Mają także poradniki jak zakładać konta na giełdach i jak je obsługiwać.

Jeszcze dodam, że to właśnie dzięki nim znalazłem się na Steemit :D

A teraz mała autopromocja. Rok temu sam starałem się coś pisać (a przy okazji uczyć) o kryptowalutach. Efektem tego jest moja strona http://biznesowo-rozwojowo.pl. Mam też tam teksty o historii bitcoina, tym czy BTC jest pieniądzem oraz opisu różnych kryptowalut. Przyznaję jednak, że nie mam czasu aktualizować tych artykułów i raczej porzuciłem regularne pisanie na ten temat na rzecz Steemit.

dziękuję bardzo! po takiej ilości linków poczułam się usatysfakcjonowana :)

Fajnie, że wróciłaś. ;)

dziękuję, miło mi :)

Póki co kurs Steem/USD poleciał w dół i się trochę kisi na poziomie 0,9$. Jeśli chcesz spieniężać Steem, to sama musisz zdecydować, czy zaczekać z nadzieją na wzrosty, które może będą a może będzie jeszcze większy dół... Czy raczej sprzedawać sukcesywnie, bez zważania na kurs - Twoja decyzja.

rozumiem.. a znasz może jakieś poradniki odnośnie tego, jak dysponować środkami, które zarabiamy na Steemit? :)

Poradnik... Trafiłem na kilka tekstów w tym temacie, jednak ich wartość do budowania własnej strategii może być niewielka - zazwyczaj trafić można na artykuły opisujące Steem w samych superlatywach, a teksty te obiecują złote góry... Namawiają do akumulacji środków, jakby to była inwestycja po której będziemy wszyscy milionerami.

I tak sam mam mieszane uczucia, bo przez ostatnie pół roku kurs Steem/USD spadł o około 88% (w styczniu za 1 Steem można było dostać nawet 7,31 $, teraz jest to około 0,87 $). Pytanie, kiedy i czy w ogóle tendencja spadkowa się zatrzyma. Jak się zatrzyma, to mamy kilka możliwych scenariuszy:

  1. może się okazać, że nigdy nie wrócimy już do maksimów z początku tego roku
  2. pójdziemy w trendzie bocznym i powiedzmy steem znajdzie swoją realną wartość na jakimś poziomie
  3. nie wykluczam, że kurs steem/USD skoczy ponad wartość 10, ale kiedy i czy w ogóle to wróżenie z fusów...

I teraz tak - zarobisz z jakiegoś postu (lub z kilku razem) powiedzmy 10 Steem. Wypłacisz je za pośrednictwem jakiejś giełdy i uzyskasz z tego około 8 dolców. Przewalutujesz na złotówki i będziesz z tego mieć jakieś 30 zł. Pytanie, czy warto się w ogóle nad tym pochylać. Chyba, że przykładowo raz na kwartał wymienisz większą ilość "krypto-stimo-waluty" - wtedy coś poczujesz...

ojej to brzmi strasznie :D