Trochę o mnie.

Cześć, jak minął wam dzień? Mój był w porządku, w tym tygodniu kończę szkołę średnią później maturka i muszę zacząć myśleć co dalej. Tak naprawdę to jeszcze nie wiem, dokładnie co chcę, w życiu robić. Jak na razie mam dość szkoły, może zrobię sobie wakacje później pewnie jakaś sezonowa praca. Chciałabym, zacząć spełniać swoje marzenia a jednym z nich jest, podróżowanie po świecie. Chcę poznać świat, nowych ludzi, inne kultury odwiedzić różne ciekawe miejsca na świecie. Będę dążyć w swoim życiu, żeby spełnić, chociaż część ich. Muszę tylko pamiętać, by pomimo przeciwności losu nie poddawać się i podążać za swoimi marzeniami.

Sort:  

Muszę tylko pamiętać, by pomimo przeciwności losu nie poddawać się i podążać za swoimi marzeniami.

Lata będą mijać lecz nie pozwól sobie o tym zapomnieć.

Oboje jesteśmy w podobny momencie swego życia. Ty kończysz szkołę średnią, napiszesz maturę i zdecydujesz co będziesz robić. Ja kończę studia i wkroczę już w prawdziwą dorosłość. Życzę i Tobie, i sobie (a co mi tam :D ), żebyśmy spełniali te swoje marzenia. Moje niektóre też związane są z podróżami :)

Dziękuję:)

Chcieć to móc! Piękna!

Najpiekniejszy i najwazniejszy moment zycia.Pomysl jednak o kontynuacji nauki!!! Bo przychodzi moment w zyciu (np po 40 stce kiedy tez masz wciaz marzenia i chec do zycia ale juz mniej wyborow!!!)

To wszystko zależy od tego jak zdam maturę bo zawód mam uczyłam się w technikum. Jeśli matura pójdzie mi dobrze to może znajdę jakąś ciekawą szkołę.

No to trzymam kciuki za maturę! :)

Dziękuję przyda się ;D już jutro zaczynam i piszę maturkę z polskiego ;D