You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ekranizacja "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"/ Co sądzę?

in #pl-filmy6 years ago

Uwielbiam serię o Harrym Potterze - ale zdecydowanie bardziej książkową. Mimo wszystko filmy też z przyjemnością oglądam, jednak brakuje im tej magii, która potrafi bez reszty wciągnąć.

Więzień Azkabanu był chyba pierwszym filmem, gdzie tego mroku było sporo. Ekranowy Zakon Feniksa został niestety dla mnie zbyt spłycony. Taka gruba książka, a taki krótki film... Szkoda. Jednak było sporo niezłych elementów.

Natomiast film Kamień Filozoficzny był naprawdę zrobiony dobrze. Książkę nieco ponad 300 stron udało się przełożyć na 2,5 godzinny film. Który potrafił oczarować! To dzieło było przeznaczone właśnie dla dzieci w wieku mniej więcej Harry'ego i doskonale im podchodzi. Jest to taka bardzo przyjemny i ciepły obraz, do którego wielokrotnie wracałem.

Bardzo mi się podobał Twój wpis :) Polecam jednak używać od czasu do czasu podwójnego entera, żeby oddzielić odpowiednie akapity i by tekst był bardziej przejrzysty. Dodatkowo zawsze pozytywnie na stronę wizualną wpływają jakieś pogrubienia, kursywa, nagłówki itp. O tym też możesz pomyśleć, by dopieścić swoje artykuły.

Sort:  

Dziękuję za radę, postaram się aby moje artykuły były coraz lepsze. Każda pozytywna opinia wiele dla mnie znaczy. Dziękuję :)