You are viewing a single comment's thread from:

RE: ---

in #pl-gry6 years ago

Zobaczymy jak mi to będzie szło. Mam nadzieję, że niczego nie popsuję przy tym majstrowaniu ;)

Co do kolekcji, to jest troszkę większa niż to, o czym napisałem, ale reszta sprzętów jest w lepszym stanie i na razie nie wymaga jeszcze żadnej reanimacji :)
Ja jestem chyba mocno nostalgiczny, bo lubię czasem sobie odpalić któryś z tych sprzętów i pograć w jakieś gierki z dzieciństwa, albo po prostu po obcować z takim starym sprzętem. Chociaż nie stronię też od emulatorów, ale to w sytuacjach kiedy chcę sobie na szybko przypomnieć jakiś tytuł, bo jednak emulacja pozwala na znaczne przyspieszenie procesu ładowania gry, czy niweluje czas potrzebny na uruchomienie samego sprzętu :)

Odnośnie pegasusa to w naszym kraju jest to sprzęt wręcz kultowy, chociaż mnie jakoś ominął, miałem w tym czasie Commodore 64 i na nim więcej grywałem :)