You are viewing a single comment's thread from:

RE: [SubSteemia] - Opuszczona Stacja - Scena III

in #pl-gry6 years ago

Mając nadzieję, że ktoś z załogi posiada zapalniczkę, zacząłem wszystkich po kolei przepytywać. Po chwili zapalniczka się znalazła, a ja mogłem przystąpić do realizacji swojego planu.

Zebrałem wszystkie papierowe oraz drewniane przedmioty z recepcji (w tym łatwo przenośne meble typu krzesła/fotele, o ile były z palnych materiałów), po czym ułożyłem z nich stos na środku hali. Rozejrzałem się też po suficie, szukając wzrokiem zraszaczy przeciwpożarowych. Te, które były bezpośrednio nad stosem, zasłoniłem pierwszą lepszą foliową torebką z recepcji (ew. zamiennikiem; gdybym nie dosięgał do zraszaczy, to wchodzę na krzesło lub w ostateczności używam mocy, w końcu nie jest to jakieś wielkie wyzwanie).

Po zabezpieczeniu stosu podpalam go i czekam na dym, który może uruchomić procedurę ewakuacji. Jeżeli nie widzę dymu, dorzucam do stosu plastiki i folie (trochę mniej zdrowe, ale przynajmniej dają dużo dymu).

Sort:  

W którym miejscu stanąłeś aby obserwować pożogę?

Przy wejściu na nasz statek, tak na wszelki wypadek.

@maras27 @niebieski.pies @fatesick @rudyjas

Podpaliłeś stos który szybko zaczął się zamieniać w pożar. Gdy czarne kłęby dymu wzbiły się w powietrze. W pomieszczeniu włączyły się czerwone światłą alarmowe. Zraszacze nie zadziałały został więc odcięty dopływ tlenu do pomieszcenia i ogień zgasł. Systemy wentylacyjne weszły na pełne obroty. usłyszałeś huczenie. i cały dym został zassany do kratek wentylacyjnych. Jako że opuściłeś recepcję i stanąłeś przy wyjściu, widziałeś jak przed tobą zamknęła się gródź bezpieczeństwa.

Reszta mogła zaobserwować ze zamknęły się również inne grodzie odcinające recepcję od reszty stacji. więżąc ich w środku.

Po tym jak pożar został ugaszony, gródź podniosła się ukazując okopcone pomieszczenie z niedopaloną stertą rzeczy.