You are viewing a single comment's thread from:

RE: [SubSteemia] - Opuszczona Stacja - Scena III

in #pl-gry6 years ago

Akcja 2 @fatesick

Pierwsza próba pokonania przeszkody zakończyła się fiaskiem. Drzwi nawet nie drgnęły. Niemniej jednak próba na coś się przydała. Używając mocy poczułem blokadę, która trzymała drzwi w jednej pozycji. Nie wiedząc, gdzie dokładnie się znajduje, postanawiam użyć mocy w najbardziej prawdopodobnym miejscu.

Skupiam się. Moja wola nabiera kształtu niewidzialnej ręki, która stara się przeniknąć przez drzwi i przesunąć blokadę. Gdy całym sobą czuję przepływającą przez ciało moc - używam jej.

(z braku możliwości rzutu kostką zrobi to za mnie Mistrz Gry)

Sort:  

Wynik rzutu 6 ( 3 sukcesy) poziom trudności 6.

Chociaż wydaje ci się że udało ci się przesunąć blokadę to nie jesteś wstanie jej odgiąć do końca. Niestety siła twojej woli nie wystarcza i będziesz musiał wesprzeć się mięśniami. napierając na drzwi jednocześnie siłą woli oraz rękami. Jeden dodatkowy gracz(lub dwóch którzy cię wyręczą) może pomóc ci w tym zadaniu napierając na drzwi razem z tobą. Musi on poświęcić jedną rundę z akcji.

Łącznie musicie zdobyć przynajmniej 3 sukcesy. w rzucie na siłę

Szybko zawołałem kogoś z załogi, by mi pomógł przepchnąć drzwi. Jako pierwszy wołanie usłyszał haker. Gdy tylko przybiegł, wzięliśmy się do roboty.

(jeżeli ktoś jeszcze dołączyłby do akcji przed rzutami, to byłoby miło; Mistrz Gry wykonuje rzut za mnie)

Niestety mimo usilnych prób drzwi wciaż stoją zamknięte dodatkowo @maras27 nabawi się chyba kontuzji.