Blindy - moja gra już w Google Play

in #pl-gry6 years ago

Cześć, w moim ostatnim poście przedstawiłem wczesną wersję mojej gry.
Kilka dni temu udało mi się dokończyć mój projekt i gra wylądowała w sklepie Google Play.

promoimage.png

Założenia pozostały takie same: w każdym poziomie musimy dotrzeć do gwiazdki.
Miało być minimum 105 poziomów, ale jest ich 60. Nie wykluczam, że nowe poziomy dojdą w kolejnych aktualizacjach, ale 60 poziomów i tak zapewni kilka godzin rozgrywki.

42267710_2674291136130404_4321560900273176576_n.png

Powyższy zrzut ekranu podesłał mi mój znajomy, który przeszedł pierwsze 15 poziomów. Widać na nim mniej więcej ile razy trzeba zginąć, żeby przejść do następnego poziomu. Moją grę wyróżnia to, że śmierć jest elementem rozgrywki, bez którego nie ma możliwości przejścia gry. Musimy zginąć dostatecznie dużo razy, żeby poznać level i dojść do gwiazdki.

Screenshot_2018-09-18-19-58-04-045_com.radoslawfelich.blindy.png

W sumie są 4 tryby rozgrywki:

  • classic - wybieramy konkretny level, po przejściu zapisuje się liczba śmierci, a jeśli znajdziemy ukrytą monetę czaszka będzie złota
  • 99 lives - many 99 żyć i przechodzimy jak najwięcej losowo wybranych poziomów aż nie skończą się wszystkie życia (zrzut ekranu powyżej)
  • lucky 15 - podobnie jak tryb "99 lives", ale mamy 15 żyć na przejście każdego poziomu
  • random - gramy na losowo wybranym poziomie, bez ograniczeń

Tutaj krótki film z rozgrywki w trybie Lucky 15 (niestety nie nagrały mie się dźwięki z gry, więc w tle gra darmowy podkład z YouTube):

Gra jest dostępna za darmo w Google Play (link podam na samym dole).
Jeśli chodzi o monetyzację, to nie ma żadnych reklam, natomiast za darmo w trybie "classic" dostępnych jest tylko 15 pierwszych poziomów, ponadto tryb "random" jest zablokowany.

Z tego powodu, jeśli komuś spodoba się gra i chciałby zagrać w pełną wersję, to proszę dać znać w komentarzu, wtedy wyślę kod promocyjny (mam ich prawie 500).

Dajcie znać jak wam się podoba i czy macie jakieś pomysły co można usprawnić/dodać.

Link:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.radoslawfelich.blindy

Sort:  

Super robota! Myślałeś o tym, aby nawiązać współpracę z @gameeit? Ogólnie piszemy artykuły o grach o recenzje, ale myśle ze znalazłoby się coś dla twórców :)

Nie myślałem o tym. Szczerze, to nawet nie wiem o czym miałbym pisać, ale zastanowię się ;)

Congratulations @fradek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @fradek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!