You are viewing a single comment's thread from:

RE: [SubSteemia] - Opuszczona Stacja - Scena III

in #pl-gry6 years ago (edited)

Zadowolony ze znaleziska przepakowałem sztabki i komputer do swojego plecaka. Następnie zająłem się moim"nowym kolegą". Przeciągam zwłoki kolejne kilka metrów do kibelka który jest po przeciwnej stronie wejścia do windy nr 1. Laboranta zostawiam na podłodze toalety i wychodząc zamykam drzwi za sobą. Tam na pewno lepiej będzie mu się leżało niż na środku korytarza ;)

Po zamknięciu drzwi, usłyszałem jakieś krzyki. Dochodziły gdzieś z okolicy recepcji. Podniosłem walizką, poszedłem w stronę Fontanny, głos był coraz wyraźniejszy. Gdy wyjrzałem zza rogu okazało się, że moi kompani @fatesick i @rudyjas szarpią się z drzwiami, których jakiś czas temu nie udało mi się otworzyć.

Podbiegłem do nich (po drodze odłożyłem walizkę na blacie recepcji) i po chwili konsultacji (w celu ustalenia w czym im się mogę przydać), zacząłem przepychać drzwi razem z nimi.