10/10, 55cm 3470gram! Już jest na świecie! :))

in #pl-kobieta6 years ago

Urodził się 26.07.2018 o godzinie 21:00. Dzieło moje i mojego męża :D. Wczoraj miałam imieniny i to najwspanialszy prezent jaki mogłam dostać :).

1A1C5120-D7A3-4C24-9449-C313CD6BB782.jpeg

Na imię mu Michał i niedługo będzie razem ze mną postował i dawał upvoty na Steemit!

Mam syna! Radość nie do opisania :))

Sort:  

Miałem dać mniejszego upa... ale jak mógłbym nie dać 100% mojemu imiennikowi :)
Michał piąteczka dla Ciebie i rośnij zdrowo :)

Gratulacje! Moje dzieło też za miesiąc wychodzi na świat :)

Ale urwał! :-) Hehe super!

Moje przyszło wcześniej. Pierwsze dwa tygodnie za nami :) Powodzenia! Sam zobaczysz jak nagle czas szybko mija a maleństwo rośnie dosłownie w oczach i codziennie widzisz jakieś nowe umiejętności :)). Coś niesamowitego, nie do opisania, trochę jakby przenieść się w całkiem nowa rzeczywistość. Na początku trochę cieżko się odnaleźć, ale przychodzi moment, ze za nic nie wróciłoby się już do poprzedniego stanu.

Gratulacje Aniu! Życzę dużo zdrowia dla Was oraz cierpliwości i wytrwałości😉

Gratulacje. Zdrowia i przespanych nocy ;)

Gratulacje :) !!!

witaj kochane Maleństwo!
brawo Aniu! dokonałaś tego!
gratulacje dla Rodziców!
:) świetna robota! ❤️

No właśnie, dokonałam. Poród to strasznie ciężka sprawa, nie wiedziałam ze to aż taki ból. Dziękuje :)

Gratulacje dla rodziców:) Witaj młody człowieku :)

Gratulacje i dużo zdrówka zarówno dla maleństwa jak i dla mamy :)

Gratulacje, szczególnie dla Ciebie, ale mężowi też się należą, ma przecież syna!

Arcydzieło! Gratuluje rodzicom i wszystkim życzę zdrówka:)

Witaj na Świecie, mała kruszynko! Cudownego życia Ci życzymy!

Gratulacje Aniu 😘 dla Ciebie i Męża.

Gratulacje dla Anny od Anny <3

Brawo! Uroczy młody człowiek, szczere gratulacje!:)

Gratulacje! Niech ładnie rośnie (w STEEM POWER) ;)

Gratulacje i dla męża też! Niech maleństwo się chowa zdrowo. A mamusia niech teraz dużo odpoczywa. Buziaczki dla synusia!

Cześć Michał :) Witamy na świecie :)) Gratulacje dla rodziców! Żeby Wam się zdrowo i szczęśliwie żyło!

Gratulację i życzę przespanych nocy :D

Gratulacje! :-) Śliczny :-) ..musze jakąś paczke odkładać po moim bomblu :-) :-)

Jest uroczy 😍 bardzo gratuluję Wam!!!

Ho...ho..no i proszę co tu się narobiło. Gratulacje!:)

Gratulacje! Witamy nowego steemianina :)
Aniu, życzę dużo zdrówka dla Was obojga i wielu cudownych chwil a póki co odpoczywajcie...
Buziaki :)

Cieszę się razem z Wami. :-)

Właśnie. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Prezent imieninowy świetny.
Wspólne imprezy i huczne obchodzenie tego dnia przewiduję na dłuuuuugo.
Życzę Wam zdrówka.

Świetna wiadomość, niedawno moja siostra cioteczna urodziła. Też chłopaka.

Super chłopak!!!!! Gratulacje Ania!!! ❤️

Gratulacje, ja już dwa razy doswiadczyłem tego szczęścia, wszystkiego najlepszego!

Gratuluję! Czeka Cię/Was wspaniała przygoda!

Uwielbiam dzieci :) Gratuluję synka i wszystkiego dobrego ! :)

jaju, Ania! jaka piękna nowina! aż uśmiech sam wskakuje na twarz! jej, przepiękny jest ! oby rósł silny i zdrowy...gratulacje !!! <3

Wow! Gorące gratulacje dla mamy, taty i bobasa :)