NOWY TAG #PL-KOBIETA! 👠

in #pl-kobieta6 years ago (edited)

pl-kobieta (1) - logo właściwe.jpg

Hej wszystkim, a dzisiaj w szczególności Wszystkim Paniom na Steemit,

Jak już wcześniej Wam pisałam, w życiu codziennym współtworzę projekt Salonu Kobiet w moim rodzinnym mieście i niedawno postanowiłam przenieść tę inicjatywę na Steemit!

Jestem na platformie już prawie dwa lata i od początku zauważyłam, że nas, Kobiet na Steemit jest zdecydowanie mniej niż Panów. Mimo wszystko, bardzo mocno Wam kibicuję i zawsze staram się wspierać Waszą działalność tutaj na tyle ile mogę.
Piszecie wspaniałe posty i tworzycie przepiękne rzeczy! Nie zawsze jednak udaje mi się wychwycić Wasze dobre posty, dlatego też postanowiłam stworzyć osobny Tag, w którym będziemy mogły się wzajemnie wspierać, wymieniać doświadczeniami, chwalić swoimi projektami i realizować najróżniejsze pomysły.

Z tą myślą powstał TAG #PL-KOBIETA!

Ze swojej strony mogę obiecać, że będę starała się wspierać ten Tag (wysokość upvote'a będzie zależała od jakości posta) i rozwijać go najlepiej jak potrafię.
Do dyspozycji mam prawie 8,000.00 SP 😉:)
Na ten moment, ze względu na słabe notowania Steem na giełdzie kryptowalut, mój głos nie jest wart aż tak dużo ale mocno wierzę w tą platformę i myślę, że z czasem ten głos będzie zyskiwał na sile A SIŁA KOBIET NA STEEMIT wprost proporcjonalnie 🙂😉:)

A więc jeżeli jesteś Kobietą i

  • piszesz
  • tworzysz (np. projekty DIY)
  • podróżujesz
  • gotujesz/pieczesz
  • śpiewasz
  • tańczysz
  • grasz na instrumencie
  • fotografujesz
  • itd...

TEN TAG JEST DLA CIEBIE!

KRÓTKI REGULAMIN TAGU PL-KOBIETA

  1. Autorem posta musi być Kobieta
  2. Post musi być napisany w języku polskim (lub chociaż w połowie jako tłumaczenie do np. języka angielskiego)
  3. Post musi być oznaczony tag-iem #pl-kobieta
  4. Post nie może być plagiatem - tylko oryginalne treści!
  5. Nie umieszczamy postów z samymi zdjęciami - zdjęcia powinny posiadać krótki opis
  6. Tematyka dowolna

Tag prawdopodobnie będzie ewoluował a jego reguły będą się w międzyczasie zmieniały. Jednakże, jeżeli już teraz macie jakiekolwiek sugestie lub uwagi co do jego ulepszenia to śmiało piszcie! Panowie również 😜😉:)

Tymczasem pozdrawiam i zapraszam Wszystkie Panie do używania Tagu #pl-kobieta
@zdrowie @voitaksoutache @kolorowa.wedzma @bowess @anka @angatt @rozku @soldierka @anna.urbanska @grecki-bazar-ewy @pkocjan @wadera @annanowicka @theadelina @thermomania @annaburska @robaczekwikaaa @lynxialicious @pdj85coexist @katayah @see-it-feel-itpl @tapioka @sweetsandbeyond @anisso @mariaaneta1971 @matkapolka @lenka @julietlucy @zabrylka @makeityourself - nie sposób Was Wszystkie wymienić 😘😘:* Dajcie znać w komentarzu, że jesteście na platformie!

sisters 6 (1).jpg

Ponieważ Wszystkie jesteśmy Steemit @sisters!

Pierwsze P.S. Gorąca prośba do Wszystkich (Panów również) o RESTEEM TEGO POSTA, tak aby jak największa ilość Pań dowiedziała się o nas i naszym nowym tagu 😉😉

Drugie P.S. Dziękuję @lukmarcus i gratuluję wygranej w konkursie na nazwę Tag'u!

Trzecie P.S. Jak Wam się podoba logo Tag'u #pl-kobieta?

Sort:  

..a ja tam myślę, że nawet młotek z kwiatkami, byłby tu kobiecy i na miejscu,
("bo ładnemu we wszystkim ładnie" itd :)
i mamy tu super dziewuchy!!, co nie tylko z młotkiem "potrafią", yghmm :D

Hahaha! Dokładnie @rozku - mamy tu super dziewuchy!!!! A Ty jesteś jedną z nich ;) Rozruszajmy naszą polską, kobiecą społeczność na Steemit ;)

Chyba pierwsza to czytam :P Szpilka z kwiatkami - logo kapitalne. Post, rozumiem, o tematyce dowolnej?
To jest tag DLA MNIE!
Skromniutki i chudziutki upvocik później....

Cieszę się @anka! Czekam z niecierpliwością na Twoje posty!

Post o czymkolwiek? O zwierzętach na przykład?

o czymkolwiek! :)

Świetny pomysł!
Dziękuję za wspomnienie o moim profilu 😘

Jestem i będę ;)
Jak same nie będziemy się wspierać to kto inny za Nas to zrobi?

POZDRAWIAM ♥

Nie ma za co dziękować! Jestem fanką Twoich nietypowych wpisów! Do zobaczenia na #pl-kobieta :)

Powodzenia!!! Niech się rozwija. Trzymam kciuki 😉

Dziękujemy @baro89! Takie życzenia jak najbardziej wskazane :)

Resstemowałem, eleganckie logo i powodzenia dla was steemowe dziewczyny. Pozdrowienia.

Dziękujemy za życzenia i Resteem! Również pozdrawiam!

logo jest cudowne! uwielbiam Twoje grafiki!
bardzo mi brakowało takiego tagu i kącika dla nas, kobiet :)
to bardzo ważny dzień dla społeczności Steemit!

Też czuję, że jest to dla nas, kobiet, ważny dzień 😊

Dzięki @theadelina! Mam nadzieję, że rzeczywiście tak jest a tag kiedyś się mocno rozwinie i będzie jednym z głównych dla polskiej społeczności na Steemit…
Kącik dla nas już jest tutaj - fajnie byłoby się jeszcze spotkać na żywo na prawdziwą kawę! Wybierasz się do Warszawy 22 lipca na drugi warszawski STEEM Meetup?

@sisters nie będzie mnie na tym STEEM Meetup'ie, ale może na następnym się uda :)

Brawo Daria :) Logo bardzo fajne i na prawdę kobiece. Powodzenia!

Dziękuję Ewo, bardzo miło mi to słyszeć :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

Wielu sukcesów na nowym Tagu. Powodzenia

Dzięki @andzi76 - trzymaj za nas kciuki!

Dziękuję! :) Melduję się, będę wspierać, czytać i pisać :) Brawo MY! :)

woman-1197111_640.jpg

Ps. Źródło grafiki: https://pixabay.com/pl/kobieta-kobiet-profil-moc-cechy-1197111/

Super! Witaj na pokładzie :)

Powodzenia Drogie Panie!😉 Gratuluję inicjatywy i najmocniejszego konta we władaniu kobiety na Polish😉

Dzięki @astromaniak! Najmocniejsze? Super - cieszę się, że będę mogła lepiej i "mocniej" wspierać innych!

Dziękuję za wspomnienie o mnie :) a logo idealne, bardzo brakuje mi szpilek.

Dziękuję @annanowicka! Sama przy dwójce dzieci również nie mam okazji zbyt często nosić szpilki ale pomyślałam, że są szalenie kobiece i od razu się kojarzą z płcią piękną :)

Mnie bardziej dlatego że nie mogę ich nosić od czasu kiedy zachorowałam, ale tęsknię za nimi. I to nawet nie za chodzeniem w nich cały dzień, raczej za możliwością włożenia.

Mnie też szpilek brakuje... Nigdy nie pomyślałam, że moga okazać się tak ważne w mym życiu;)

Często myślę o tym, by je włożyć do sprzatania kuchni po kolacji. Niunia w łóżku a mama w szpilki.

Jeszcze talerzy w nich nie myłam.Czas to zmienić!

👠👠

ale super :) bardzo się cieszę na ten pomysł :) logo fajne!

Dzięki @julialu.handmade - dodaję Cię to listy! Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy Twój kolejny handmade'dowy post! Follow :)

Juhu! Tag jest idealny! A logo piękne, bo choć szpilek nie noszę, to patrząc na nie już poczułam się bardziej kobieco 😍

Super, tak właśnie miało być! Cieszę się, że Ci się podoba i mam nadzieję, że się widzimy na tag'u #pl-kobieta :)

Powodzenia :)

Dziękujemy i zapraszamy!!!

witam. Powodzenia

No to rozsyłamy wieści i życzymy Wam Kobietom dobrego startu. Logo, wiadomo typowo kobiece, u mnie to był by młotek :)
Pozdrawiam.

Dzięki @shogunma! Zawsze piszesz fajne komentarze :) Młotek też by pasował bo sądząc po niektórych wpisach niejedna Kobieta na Steemit sobie nieźle z nim radzi! np. @anisso :)
https://steemit.com/tematygodnia/@anisso/troche-sie-pochwale

Rzeczywiście, poradziła sobie świetnie. Wstydziłbym się stanąć z @anisso w szranki - mógłbym blado przy niej wypaść. Wszystko pięknie dopieszczone. Pozdrawiam.

A ja właśnie coś dziś przygotowuję do wrzucenia na ten tag :) żeby coś właśnie ruszyło bo mi też się pomysł takiego tagu bardzo spodobał :))

Cudowna wiadomość @annaburska! Czekam jak na szpilkach i otwieram szampana :) Cieszę się jak małe dziecko!

Dzięki kochana za oznaczenie, na pewno coś na dniach wrzucę. Girls Squad 😉

Super! W takim razie będę wypatrywała :)

.......myślę że to dobry Tag' ....to ja też się przyłącze do was i myślę , że to dobry pomysł my kobiety musimy trzymać się razem " musimy mieć swój świat ...." lecz co to by był za swiat bez mężczyzn"...Pozdrawiam...... :)

Świetny pomysł :) na pewno uzyje tego tagu ❤️

Dzięki Kasia! Czekam na Twoje kolejny posty! Gdzie zniknęłaś na tak długo?

Ekstra. Fajnie jeszcze by było gdyby można było pisac posty widoczne TYLKO dla kobiet. Mam nawet pare pomysłów! Swietna inicjatywa!

I here))), it seems woman))). In Russian there shall be a text? Or it is possible to translate into English the online translator? Very difficult language, Polish for me. Polish I am able to read, I understand about what the speech, and to write here isn't present.

Hej Olesia! This is a special Tag devoted to all women writing polish articles. Try to use the translator and If you happen to have any problems I'll try to help you :)

Ок)))

Obecnie mam przerwę ale niebawem wrócę!

Dziękuję, że mnie wywołałaś! W przyszłym tygodniu będę gotowa do działania. Tymczasem gratuluję pomysłu! Będzie tutaj dobrze:)

Dzięki @sweetsandbeyond! Czekam na Twoje nowe posty :)

Pomysł wspaniały ❤
Szkoda, że na naszym tagu jest tak nudno i mało kobieco ;)

Dziękuję @nieidealna.mama! Nie powiedziałabym że jest nudno... Tag jest na początku swojej drogi (ma dopiero miesiąc) a już zajmuje fajne 11 miejsce w rankingu tag'ów. Ponadto tworząc ten tag nie miałam na myśli tylko typowo kobiecych tematów (chociaż te również są mile widziane) tylko o zachęcenie i wspieranie wszystkich piszących na Steemit Pań - od razu zaznaczyłam w pierwszym poście, że tematyka jest dowolna. Każda z nas interesuje się czymś innym - dla jednej będzie to gotowanie, dla drugiej podróże, dla trzeciej majsterkowanie czy łowienie ryb a dla czwartej paznokcie - chodzi o to, że ten Tag zrzesza Kobiety-Polki na Steemit, które chcą się dzielić ze sobą swoimi pasjami i doświadczeniami. Dajmy mu czas a myślę, że będzie fajnie :) Tymczasem zapraszam Cię na nasz pokład i życzę miłej przygody ze Steemit! Pozdrawaim :)