You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kobiecym okiem #1 ... czyli kobieta o kobiecie.

in #pl-kobietom6 years ago

chciałbym jedynie dodać, że chłopy wcale nie są lepsze. Był taki czas, że z powodu działalności społeczno - sportowej byłem "rozpoznawalny na mieście". A że starałem się, również nie zaniedbywać przy tym działalności alkoholowo - rozbójniczej, to w pewnym momencie moja sława była całkiem odczuwalna. Wraz z nią narosły o mnie legendy tak wyolbrzymione, że gdybym chciał im sprostać to pewnie dziś bym już był martwy, lub przynajmniej terminalnie przeżarty pokaźnym zestawem chorób wenerycznych, upstrzony plamami wątrobowymi i bez mebli z powodu ciężkich uzależnień. Człowiek nie zdaje sobie sprawy ile potrafi wypić, przećpać i jakimś cudem przy okazji uwieźć, jeśli znudzeni, albo zakompleksieni nibykoledzy zaczną mu pisać życiorys.
Poza tym mam jednego wspaniałego przyjaciela, który ma obyczaj wyznawania straszliwych wydarzeń i jeszcze straszniejszych interpretacji o każdej dziewczynie, z którą nie uda się mu związek. Uwielbiam tego słuchać z tej przyczyny, że nikt tak pięknie i z takim smakiem nie wymawia słowa "szmata". Ledwo utrzymuję powagę, a czasem prycham mu śmiechem w nos. cudowny człowiek z cudownymi historiami i cudowną intonacją.
Powyższe sprostowanie może sie również tyczyć rozmowy między @anshia i @baro89. Do tego chciałbym z całą mocą podkreślić, że jestem wyjątkowo dumny z mojej nowej autorki a mój komentarz nie miał na celu kwestionowania ani uzupełniania jej artykułu.

Sort:  

Dziękuję waranie ❤

To pisałem ja - @glass.wolf . Znowu nie z tego konta, co chciałem :D. Waran dorasta do najbardziej fantastycznych legend - wszystkie są prawdziwe. Tym samym, skoro dziękujesz to masz za co i jest on dla Ciebie najserdeczniejszym ze wszystkich bezwzględnych morderców, jakich nosił glob. Toteż:
waranPLZ.jpg