Witam SERdecznie. Sery Rzemieślnicze - Blogo o serach i serowarstwie

in #pl-kuchnia6 years ago

SER-decznie witam
Mam już na swoim koncie kilka artykułów na steemie, ale do tej pory nie zdążyłem poprawnie się przedstawić za co przepraszam. Jestem tu nowy i zaczynam odkrywać ten fascynujący kryptograficzny świat zdecentralizowanych serwisów. Jestem bardzo podekscytowany i szczęśliwy, że odkryłem tą platformę, która jest wprost idealna dla takich ludzi jak ja. Widzę, że jest nas tu dość dużo więc witam Was SERdecznie :)

Kornik_Sery_Dojrzewające_banner_1.jpg
foto Jacek Krupa - Ser Kornik

Nazywam się Jacek Krupa i od ponad dwóch lat piszę bloga o serach i serowarstwie - Sery Rzemieślnicze. Kilka lat temu zafascynowałem się serem oraz tym w jaki sposób powstaje. Przez te kilka lat poznawałem przeogromny i bogaty świat sera oraz uczyłem się wszystkiego co na temat sera byłem w stanie odnaleźć. Sam również robię sery, sprawia mi to ogromna satysfakcje i bardzo mnie relaksuje. Jestem natury raczej porywczy więc to dość niezwykłe, że odnajduję się w tak spokojnym i wymagającym ogromnej cierpliwości zajęciu. Wszystkim czego się nauczę, moimi sukcesami i porażkami dzielę sie na moim blogu http://seryrzemieslnicze.com/

Funkcjonariusz_Sery_Dojrzewające_banner_3a.jpg
foto Jacek Krupa - Ser Funkcjonariusz

Na blogu znajdziecie, praktyczne poradniki, przepisy i opisy znanych serów, wskazówki jak samemu zrobić własny ser oraz bardziej wnikliwe zagadnienia z biochemii, które są próbą przybliżenia procesów jakie zachodzą podczas dojrzewania sera. Jestem również entuzjastą piw rzemieślniczym i wielkim fanem łączenia sera i piwa. Być może zetknęliście się kiedyś ze stwierdzeniem, że do serów najlepsze jest wino. Ja tak nie uważam chociaż bardzo doceniam te smaki to myślę, że dużo lepiej z serem komponują się piwa o czym również staram się pisać i przypominać umieszczając zdjęcia na instagramie https://www.instagram.com/sery_rzemieslnicze/

Sery_rzemieślnicze_próba.jpg
foto Jacek Krupa - próba sklejania ziarna przed formowaniem sera

Ten rok był dla mnie wyjątkowo łaskawy ponieważ udało mi się zdobyć kilka nagród, które są dla mnie cenne dlatego ponieważ są potwierdzeniem tego, że chyba robię coś dobrze. I tak bym to robił nie zrozumcie mnie źle, nie robię tego dla nagród, ale od czasu do czasu klepnięcie w ramię i powiedzenie “dobra robota, tak trzymaj”, pomaga i mobilizuje do dalszej ciężkiej pracy.
Facebook fanpage: https://www.facebook.com/seryrzemieslnicze/

Czas-na-ser-Kornik-Ser-Podpuszczkowy-Dojrzewający-01.jpg
foto Jacek Krupa - Ser Kornik, wyróżnienie na Festiwalu Sera Czas Na Ser w Lidzbarku Warmińskim

Witam Was SERdecznie drodzy Steemianie. Ja powoli poznaję Was, mam nadzieję, że ten artykuł pozwoli Wam poznać moją skromną osobę i to czym się zajmuje i o czym regularnie pisze na blogu. Od niedawna uruchomiłem również kanał na Youtube do subskrybowania którego SERdecznie was zapraszma https://www.youtube.com/channel/UCtrwROJ198xpy26uAGe0BNA

Dzięki za uwagę

Sort:  

Witaj raz jeszcze!
Oczywiście czekamy na Twoje sery i serowe posty :)

Przeczytalam pierwsze dwa slowa (nawet nie do konca) twojego przywitania i juz wiedzialam, ze bede do ciebie wracac.
Uwielbiam ser, dodatkowo bardzo ladnie sie przedstawiles nam tu.
Witaj i powodzenia na steemit :)

Witaj również :) bardzo mi miło, niezmiernie się cieszę i dziękuję. SERdecznie pozdrawiam :)

ale ciekawe!
zostaję!
:D