Sort:  

ja dostałam od kolezanki maszynkę i to elekryczną :P wiec mam ulatwione zadanie - jak nie mialam to wycinałam cienkie paski obieraczka i je kroilam na kluski :P mozna tez tagietelle obieraczka zrobic :P

No tak... obieraczka a potem nóż :)
Chyba że wypróbuję wkładki w moim robocie kuchennym, może wyjdzie krótki makaron ale na pewno zjadliwy ;) Bo cukinii mam w ogrodzie dostatek a to ważne.

zazdroszcze ogrodu :) a masz baklazany i papryke tez ?

Mam :)

bo mam świetny przepis - mozna jesc same - można jako dodatek do miesa - bo TY z tego co wiem jadasz - Przepis prosto od Armeńskich znajomych wysle Ci na czacie :P

Czasami jadam :)
Super, już się cieszę na nowy przepis! Dzięki :)

Ja reż cieniutkie wstażki obieraczka zcinam (na długość warzywa). Już nożem nie dokrajam.

No to muszę spróbować... dzięki za podpowiedź :)