The Ramones - Blitzkrieg Bop (guitar cover)

in #pl-muzyka6 years ago (edited)


Tak na spontanie nagrałem ostatnio kilka coverów i postanowiłem tutaj podzielić się tym moim hobby. :)

Pierwotnie nie planowałem nagrywać tylko jak zwykle wziąłem gitarę by pograć sobie dla przyjemności ale, że miałem akurat rozstawiony sprzęt do nagrywania video to zarejestrowałem sesję, dodałem tło i postanowiłem pokazać. ;)

Nie jestem pro, a grac zacząłem uczyć się stosunkowo niedawno. Ale sprawia mi to masę frajdy. :)

Myślę aby w przyszłości przyłożyć się i tak już w pełni celowo nagrać serie coverów. W sumie mógłbym tez napisać jakiś mały poradnik jak zacząć i za co się brać na początku gdyby ktoś był zainteresowany. Jak mówię nie jestem profesjonalnym muzykiem i daleko mi do tego by uczyć innych ale jakimiś moimi doświadczeniami mogę się podzielić. :)


▶️ DTube
▶️ IPFS