Upominek dla przyszłej mamy z kocim akcentem :)

in #pl-rekodzielo3 years ago (edited)

Dla wielu kobiet bycie mamą to spełnienie niemalże najważniejszego celu w życiu. Jest to niewątpliwie szczególna chwila, którą według mnie warto uczcić w należyty sposób. Już niebawem mojej przyjaciółce powiększy się nieco rodzina i przyjdzie na świat jej długo wyczekiwany synek. Aby podkreślić wyjątkowość sytuacji stworzyłam dla niej skromny box z drobnymi upominkami w środku. W pudełku prezentowym znalazły się skarpetki dla maluszka, chusteczki nawilżane oraz awaryjna pielucha (mam nadzieję, że uratuje jej to kiedyś życie bo nigdy nie wiadomo :D ), ręcznie malowany kubek z kocim motywem ponieważ przyszła mama uwielbia a także posiada koty oraz odrobina słodkości zarówno dla mamy jak i taty bo jakby nie było tacie też się należy bo bez niego małego brzdąca by nie było ;D Wszystko starannie ułożyłam na wełnie drzewnej, pod którą ukryłam malutki zestaw 20 lampek LED. Kwiat, który ozdabia wieko prezentowego pudełka wykonałam metodą quillingu.
Wykonanie takiego upominku nie było mega drogie jeżeli chodzi o koszta materiałów, natomiast widok uradowanej przyszłej mamy był za to bezcenny :)
Po raz kolejny udowadniam, że najbardziej liczy się pomysł, intencja, poświęcony czas i samodzielne wykonanie a nie to, ile pieniędzy się wydało. Taki prezent jest unikatowy i jedyny w swoim rodzaju, dlatego zachęcam Was bardzo gorąco aby właśnie w taki sposób celebrować szczególne chwile w życiu waszych najbliższych. A może przypadkiem odkryjecie w sobie jakąś nową pasję? Jaki dryg, smykałkę do czegoś? Na prawdę polecam :) Jeżeli macie jakiś pomysł ale nie do końca wiecie jak go zrealizować albo odwrotnie - brakuje Wam pomysłu ... chętnie pomogę :)
A teraz zapraszam do oglądania :)

1.jpg

4.jpg

2.jpg

3.jpg

6.jpg

5.jpg

Sort:  

kubulek! 😻

PS:
fajnie Cię znowu widzieć 💜

Miło mi :) Mam nadzieję, że się wezmę w garść, zdobędę trochę więcej czasu i będę tu częściej zaglądać :D

Cudo 🤩

Bardzo mi miło :) Dziękuję :)