Coś z niczego #19: Wiosenny wazon

in #pl-rekodzielo4 years ago (edited)

Witajcie,

Dziś zapraszam Was na wpis, który powstał w ramach konkursu kreatywnego zorganizowanego przez @pl-rekodzielo. Temat konkursu brzmiał "Możesz wszystko", zatem poniżej (jak zwykle na ostatnią chwilę wykonany) wiosenny wazonik.


Do wykonania wazonu potrzebowałam:

  • puszkę (u mnie po mleku w proszku),
  • patyczki drewniane do lodów,
  • klej do klejenia na gorąco,
  • kolorowy filc do wykonania ozdób.

Wykonanie:

Na początek obklejamy dookoła puszkę drewnianymi patyczkami. Zadanie to jest bardzo łatwe do wykonania. Problemy moga pojawić się przy ostatnim patyczku, który należy przyciąć do pożądanej szerokości. Gdy puszka jest już obklejona patyczkami niestety jej dół nie wygląda zbyt estetycznie. Aby to zmienić przykleiłam dodatkowe dwa patyczki poziomo na dole puszki. Tutaj należy Wam się wyjaśnienie, że zostały one wcześniej namoczone w zimnej wodzie. Czynność ta sprawiła, że przy wyginaniu patyczki sie nie połamały.

W tym momencie praca mogłaby zostać zakończona, jednak jak dla mnie wazonik był zbyt czysty ;) Trzeba było to szybko naprawić i dodać jakieś ozdoby. Tym razem padło na dekoracje z filcu. Potrzebne okazały się kawałki materiału w kolorze szarym, zielonym oraz dwóch odcieniach różu. Z filcu w kolorze różowym wykonałam trzy różyczki (jedną dużą jaśniejszą oraz dwie małe ciemniejsze). Z zielonego materiału powstały oczywiście listki, a z szarego małe pączki kwiatków. Przygotowane elementy przykleiłam na puszkę. Róże na dole zakryły łaczenie dwóch patyczków.

Wazon jest gotowy do użytkowania!


Na koniec chcę Was przeprosić za jakość zdjęć. Niestety mój telefon nie radzi sobie wieczorową porą ;) Mam jednak nadzieję, że jakoś da się to oglądać.

Dużo uśmiechu w nowym tygodniu i do następnego :D


Pierwotnie opublikowano na O życiu, pasji i reszcie.... Blog na Hive napędzany przez dBlog.