You are viewing a single comment's thread from:

RE: [GS:Symbiont] Legion [1-04]

in #pl-rpg6 years ago

Wymyśliłem co chciałbym robić :D Ucieknijmy w las i po tej całej harmonizacji, skoncentrujmy się na nauce telepatycznej kontrolą oddzielonej biomasy

Znaczy się D2+nauka umiejętności "Kontrola oddzielonych fragmentów biomasy"

Wpadłem na pomysł, że dobrze by było opanować umiejętność podziału i kontroli biomasy, by uniknąć w przyszłości sytuacji takich jak miały miejsce przed chwilą. Z drugiej strony chciałbym powiedzieć, że "mamy chwilkę wolnego czasu", ale gdy tylko dokończyłem myśl, przypomniało mi się, że jesteśmy ważnym obiektem wojskowym. Wieść o kraksie transportera już pewnie dotarła do naszych "zielonych koleżków", a ci nie mają w zwyczaju się ociągać.

Jakie opcję ja widzę:

  • postać lisa nie jest bezpieczna: mamy zbyt dużą wagę, jak na takie chucherko przez co wprawny łowca od razu oszacuje ile ważymy i zdemaskuje nasze przebranie zanim nas nawet zobaczy
  • postać człowieka też nie jest lepszym wyborem: małe miasteczko - każdy każdego zna. Od razu rzuci im się w oczy przybysz, a może nawet rozpoznają skradzione ubranie! Wojsko zacznie od przesłuchania miejscowej ludności i wtopa!
    -duże zwierze adekwatne do naszej masy: takie zwierzęta są często przedmiotem polowań, a wybranie chronionego gatunku zaraz ściągnie na nas uwagę okolicznej ludności i obrońców zwierząt

Mimo wszystko jednak D2 :)