Steem Monsters #10: Funny tournament - 19.06.2019r.

in #pl-steemmonsters5 years ago (edited)

Witajcie,

Dziś chcę zaprosić Was na kolejny turniej Steem Monsters. Odbędzie się on 19.06.2019r. godz. 23:00, a szczegóły możecie zobaczyć poniżej.


Jak mogliście przeczytać w moim ostatnim poście w poprzednim miesiącu udało mi się kilka nagród w grze. Granie w turnieju sprawia mi wielką frajdę. Postanowiłam więc zorganizować i dla Was mały turniej. Zapraszam zatem na Funny tournament.

SZCZEGÓŁY GRY:

Termin: 19.06.2019r., godz. 23:00.
Liga: Bronze / Bronzowa.
Niedozwolone karty: Legendarni summonerzy.
Typ rozgrywki: Pojedyncza eliminacja, BO3, finał BO5.
Liczba graczy: Minimalna liczba graczy - 16, maksymalna - brak.
Wpisowe: 1 STEEM.

NAGRODY:

  • I miejsce - BIAŁY DECK poziom bronze (18 kart) - wartość ~ 16,00$,


  • II miejsce - karta: CORRUPTED PEGASUS lvl1 - wartość ~ 11,50$,

  • miejsce III - IV- karta: GF DELWYN DRAGONSCALE lvl5 - wartość ~ 5,90$,

  • miejsce V - VIII - karty: GF ENCHANTED DEFENDER lvl4 oraz ARMORSMITH lvl3 - wartość ~3,15$,

  • miejsce IX - XVI - karty promo (4 karty) - wartość ~2,40$,

  • miejsce XVII - XXXII - 200 DEC.


Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy :) W przypadku pytań jestem do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam i do zobaczenia na turnieju :)

English version


Originally posted on O życiu, pasji i reszcie.... Steem blog powered by DBLOG.


Pierwotnie opublikowano na O życiu, pasji i reszcie.... Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Hi @pkocjan
If you want to join the Crypto Class Action Knights Arise tournament you should sign up to the Crypto Class action to get your free SUFB token, rather than buying it.
Just send an encrypted Steem memo to @jpbliberty saying "Join Crypto Class Action. My contact details are [email/Telegram/Discord]"

More details in this post. https://steempeak.com/fundition-iqx614ch7/@jpbliberty/one-click-crypto-class-action-signup-for-steemians

Super! Będzie dobra zabawa.

Nie zapomnij się zapisać 😉

nice post, i love life card!

Thank you, so I'd like to invite you to participate in the tournament :)

Wow, solidne nagrody. Hmm niech tylko zerknę czy mam jakąś grywalną talię...

Oby się znalazła 😉

Zapowiada się ciekawie, a nagrody mega :D

Mam nadzieję, że tak właśnie będzie :D

Z czystej głupoty i braku czujności przegapiłam. :( Sorry @pkocjan

Trudno, zdarza się najlepszym ;)