You are viewing a single comment's thread from:

RE: JESIEŃ, SZURANIE W LIŚCIACH I OWOCOWA FARMA

in #pl-travelfeed4 years ago

Jesień to moja ulubiona pora roku. A owoc - oczywiście śliwka.

Bardzo fajna ta farma. A kolory liści wskazują, że jesteście odrobinkę bardziej zaawansowani z jesienią niż Dolny Śląsk. Obstawiam, że u nas żółć i czerwień ruszą dopiero w najbliższym tygodniu.

Cynamonu zapas się przyda. :)

Sort:  

Małopolska też w tyle :)

przeczytałam:
"Małopolska też w tle :)"

i jakoś nic mi nie zazgrzytało, wszystko się zgadza :)
ciągle w tle, ciągle w podtekście, ciągle w sercu, ciągle obecna ❤️🧡💛💚

cynamon, śliwka, orzechy, jabłka - to wszystko tez moje smaki,
ech, zdecydowanie jesienna ze mnie dziewczyna (pamiętasz? :)

a liście to już nam właściwie powoli płowieją i opadają..
(mam tu za oknem śliczne opady liści)

fullsizeoutput_52dc.jpeg