You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dtube, dlive, vlogi itp.... nagrywanie filmów to nie takie proste.

in #pl-vlog6 years ago

Jest super :) Widziałem, świetnie wyglądasz :)

W ramach inspiracji i motywacji polecam zapoznanie się z historią mojego taty i siostry. Niecały rok temu pomogłem im wrzucać filmy na fb i youtube a dzisiaj mają w sumie 40 tys. subskrybentów i ponad 1mln wyświetleń każdego miesiąca, już niedługo pojawią się na steemit ;) Tego sukcesu nie było by bez mojego taty, który przed kamera w ogóle nie czuje się skrepowany...on po prostu opowiada o swojej pasji i miłości do roślin i bardzo mu zależy na tym, aby wszyscy zrozumieli jego instrukcje i przekazywaną wiedzę...po za tym po prostu sobie opowiada, żartuje i świetnie się bawi...

Garść linków.

Podcast Mała Wielka Firma: Jak dobrze wyglądać na video - znajdziesz sporo fajnych wskazowek i ćwiczeń jak poradzić sobie z tremą.

Tutaj moja siostra opowiada jak zaczeliśmy robić filmy.
https://malawielkafirma.pl/tradycyjny-biznes-w-internecie/

...a tutaj możesz zobaczyć jak radzi sobie mój tata :)
https://www.youtube.com/channel/UCaL97quKgUh9WbUN_Vlnbhg

Trzymam kciuki powodzenia :)

Sort:  

Super tata z siostrą dają rade! 👍

Dziękuję :)

Ja aż takich oczekiwań tutaj nie mam, co do popularności i ilości wyświetleń, ciężko to określić, ale nie taki jest mój cel. Podcast już włączam i linki poniżej tej, dziękuję :)