You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wierszokleci #10 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #11 -> Wytrącony z równowagi

in #pl-wierszokleci6 years ago

I ja oczywiście dziękuję, gratuluję zwycięzcom i takie tam...
I zrobię to, czego chyba tu jeszcze nie było - @lugoshi, drogi mecenasie, będę chyba nie tylko swoją paszczą, która cI podziękuje! Bo dopiero, gdy tu trafiłem mam cotygodniowe wyzwania. Jedne mi bardziej podchodzą (kolokwializm, ewidentny kolokwializm!), inne mniej odpowiadające. Ale, co najważniejsze, to (za słownikiem): eksperyment, próba ognia, przymiarka, szkoła życia, test, chrzest bojowy, ćwiczenie, egzamin, próba, sprawdzian, trening, demonstracja, prowokacja, próba sił... Ja bym tu jeszcze dodał wojskowy termin - poligon. Nie ma co ukrywać - wszystko dzięki TOBIE! Duży rośnij!