Sort:  

Haha 😂 oj, niewazne jaki kolor, byle bialy 😂😂😂

a się uparło dziewczę 😂

i teraz ja też się nie mogę doczekać jaki to kotek będzie 🙃
widzisz coś narobiła? ☺️

Sorryyy! Pewnie mu troche zejdzie zanim mnie znajdzie, ale jestem cierpliwa 😁

cierpliwość tak, piękna cecha.

ale tu o miłość chodzi! obopólną!
bez urazy, ale moim zdaniem powinnaś się nieco wystawić, żeby mu ułatwić 😛😂

Too funny! 😂😂😂

Wystawiam sie! Sprawdzam localne aplikacje z ogloszeniami, mowie znajomym ze kotka szukam, ale tez sie zastanawiam czy powinnam. 4 dni w tudoniu jestem w pracy wiekszosc dnia, nocami na salse jezdze, czesto wyjezdzam. Nie bedzie my smutno samemu w domu? 🤯

będzie! 😅
dlatego kotki mają być dwa, bo wtedy mają siebie i swój wspólny świat. mówiłam.

ale serio to bardzo ładnie, że się nad tym zastanawiasz.
koty tak bardzo nie potrzebują człowieka (jak np.psy), przesypiają pół dnia. nie wiszą tak na człowieku i mają swoje zajęcia.

ale najtrudniejszym fragmentem przez Ciebie wymienionym są podróże.
jeśli wyjeżdzasz na 1,2 dni to kot (bez urazy:) - ledwo zauważy Twój brak 😛, (byle zadbać o pełne na ten czas miseczki z wodą i chrupkami.)

ale jeśli wyjazdy masz dłuższe - to albo odpowiedzialna opieka zastępcza, albo koci plecak z okienkiem. nie widzę inaczej.