You are viewing a single comment's thread from:

RE: epipreum aureum

in #plants5 years ago

Bună @cado.
Mulțumesc pentru urmărire și votează postarea mea.
Bine ați venit la Steemit, deși am citit în prezentarea dvs. că acesta este al doilea canal.
Ca și tine, aș dori să văd mai multe persoane care folosesc STEEM și toate platformele sale. Între timp încerc să îi sprijin și să îi promovez pe cei care sunt deja aici, mulți pleacă din platformă.
Am intrat în discordia unor curatori unde mulți își lasă legăturile pentru a fi votate și se văd lucruri interesante.
Sunt din Venezuela și vorbesc doar spaniolă, așa că depind de traducător. Nu am auzit niciodată limba română, mi-a plăcut că în postarea dvs. de introducere ați folosit două limbi. Cred că voi căuta ceva în limba română pe YouTube pentru a asculta limba dacă îmi puteți recomanda ceva, nu ezitați să comentați ultima mea publicație sau doar să mă menționați.
Vă recomand https://steemworld.org/ Unde puteți vedea toate detaliile contului.
Mențineți treaba bună.

Sort:  

Servus @mariita52,
Because you asked, here it is a sample of Romanian spoken language:
Porque lo preguntaste, aquí hay una muestra del idioma rumano hablado:
Pentru că ai întrebat, iată un eșantion de limba română vorbită:

Multumesc @cado
Este o melodie frumoasă a corului masculin.
Cântă o colindă catalană odată.
„El Noi de la mare” mi-a venit în memorie în timp ce ascultam acest colind românesc.
Salutări din Venezuela.