I do not want to come back, wo dil pathar hai, jis dil main kisi ka gham nahi hota ......

in #poem6 years ago

Viki-Ching-Girls-HD-Wallpaper.jpg

I want to say that I have a lot of money,

Jo keh gayaa tha intejaar mat karna ......... ..
Do not waste any money on kinaaron ka
Agarchay did not know anything about the situation,
With no help from anyone in the market.

Pink-Flower-Computer-HD-Background-Wallpaper.jpg

Badan se rooh jaati hai to bichhti hain saff-e-maatam,
Why are not you going to get married to me?
Hazaaron zulmaton main jahan rehti hail au us ki,
Charaagh-e-ishq jalta hai to phir maddham nahi hota,
Wo aankhein ek lutaa ghar hain,
I do not want to come back,
wo dil pathar hai,

jis dil main kisi ka gham nahi hota ...... ..!

spring-flowers-background333.jpg

Sort:  

you always have great content