Oh baby my honey

in #poetry6 years ago

image
Du er bare for god til å være sann
Kan ikke ta øynene av deg
Du ville være som himmelen å røre ved
Jeg vil holde deg så mye
Endelig har kjærligheten kommet
Og jeg takker Gud, jeg er i live
Du er bare for god til å være sann
Kan ikke ta øynene av deg

Pardon måten jeg stirrer på
Det er ingenting annet å sammenligne
Synet av deg lar meg svake
Det er ingen ord igjen for å snakke
Men hvis du føler at jeg føler meg
Gi meg beskjed om at det er ekte
Du er bare for god til å være sann
Kan ikke ta øynene av deg

Jeg elsker deg baby
Og hvis det er helt greit
Jeg trenger deg baby
Å varme den ensomme natten
Jeg elsker deg baby
Stol på meg når jeg sier

Oh pen baby
Ikke ta meg ned, ber jeg
Oh pen baby
Nå som jeg har funnet deg å bli
Og la meg elske deg, baby
La meg elske deg

oldsong #lovethesong #songoftheday 😘😍 Jeg elsker å ringe henne Aamily

Og betyr navnet Aamily = gjøre (ting som er sant)