You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak przygotować się do hardforka Bitcoina?

in #poland7 years ago

Zostałem okradziony z BTC mając środki na Jaxx. A bardziej szczegółowo, to ktoś włamał mi się do telefonu i wykradł seed jaxxa i chwilę później wyprowadził środki. Na pierwszy rzut oka to wina dziurawego androida, albo moja że odpowiednio go nie zabezpieczyłem, ale Jaxx ma przecież zabezpieczenie w postaci PINu. Okazało się, że nie działające, bo ktoś potem udowodnił, że nie trzeba znać pinu aby wyciągnąć seed. Zgłoszenie do supportu nic nie dało, zostałem zablokowany na twitterze jaxx, jak i pewnie setki innych osób. Od tamtej pory przestrzegam przed nimi gdzie tylko mogę.

Sort:  

mam tam z 0.013 bitcoina więc dzięki za ostrzeżenie ;)

@idunno a jak doszło do włamu na telefon?

Niestety tego nie odkryłem, oczywiście potem poszły skany antywirami i antymalware, ale to nic nie dało