JA, POTWÓR

in #polish-hive3 years ago (edited)

Myślę, że każdy z nas ma takie dni, kiedy czuje się właśnie tak, jakby był najgorszym potworem na świecie, ale pewnie też wiele razy inni robią z nas coś takiego, choć w rzeczywistości, wcale nie jesteśmy tacy najgorsi...

JA, POTWÓR

Tak wiele osób wokół mnie,
Lecz nikt nie widzi,
Nikt nie słyszy...
Nikt nawet nie chce zrozumieć...
I robią ze mnie potwora
Tego najgorszego.
Obiecują i nie dotrzymują słowa,
Złoszczą się, kiedy przypominam.
Patrzą na mnie, śmieją się,
Nikt nawet nie zapyta.
Drwią,
Nie interesuje się...
Po co do mnie mówić?
Przecież znów wyciągną ze mnie
Tego złego.
Tego potwora,
Który złości się, krzyczy
Jak zawsze bez powodu...
Dziwią się, ignorują mnie,
Nie chcą być z potworem...
Ale wyobraźcie sobie,
Moje serce nie jest z kamienia
I ja też cierpię…

21.04.2020

Ja, potwór2.jpg

Sort:  

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congratulations @mariagarbien! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes.
Your next target is to reach 1250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - June 1st 2021 - Hive Power Delegation
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Ważne jest, żeby nie rozhuśtać nadmiernie emocji. Obojętność w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie też może przynieść dobre efekty.

Zgadzam się, choć czasami, mimo usilnych starań pozostanie obojętnym może się po prostu nie udać...