KRÓTKI LIST

in #polish-hive3 years ago

Nie, to nie jest żadne pożegnanie, ani nic w tym rodzaju. Zwykły wiersz... Ja tak tylko... Tak jakoś... Tak jakoś mnie natchnęła smutna chwila...
I tyle...

KRÓTKI LIST

Kiedy to wszystko się skończy.
Kiedy odejdę.
Kiedy mnie już nie będzie...

Czy będziesz za mną tęsknić?
Czy będziesz za mną płakać?
Czy wspomnisz mnie?

Choć ten jeden raz?
Choć tę jedną łzę?
Choć to jedno westchnienie?

Tylko nie zapomnij mnie!
Tylko za mną się módl!
Tylko dla mnie trwaj!

Obiecaj czuć słońce na twarzy.
Obiecaj w radości spędzać dni.
Obiecaj dalej żyć...

A wtedy ja...

Będę o Tobie myśleć.
Będę nad Tobą czuwać.
Będę wciąż przy Tobie trwać.

Nie zostawię Cię.
Nie zaginę na zawsze.
Nie zniknę...

28.05.2021

1625988206860.jpg

Sort:  

Congratulations @mariagarbien! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments.
Your next target is to reach 50 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

A ja ciągle wierzę, że te smutne chwile, nie są główną treścią życia.

Główną może nie, ale zdecydowanie większą...

Wa takim razie daję twojej powyższej wypowiedzi dziewięćdziesiąt procent poparcia za to, że się otworzyłaś.