MAM TO!

in #polish-hive2 years ago

Szczerze pisząc, długo zwlekałam z tym postem (dwa tygodnie aż), ale przed publikacją, chciałam mieć pewność i teraz już mam!

W kopercie umowa z wydawnictwem, więc moje historie wreszcie ujrzą światło dzienne!
Mega się cieszę, już się nie mogę doczekać, żeby wreszcie zobaczyć jak to wszystko będzie wyglądało i zacząć działać!
Motywacja uderzyła we mnie mocno i teraz tym bardziej chce mi się pisać!
Zaczynam niesamowitą przygodę!!
Trzymajcie kciuki!!

1662895302184.jpg

Sort:  

Życzę powodzonka w tym temacie!

Dziękuję :)

pewnie, że trzymamy!

Dziękuję :)

Gratulujuję @mariagarbien!
Bardzo się cieszę że się realizujesz i życzę Ci powodzenia💚

Dziękuję 😊

Gratulacje i powodzenia! :)

Dziękuję :)

Congratulations @mariagarbien! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 5000 upvotes.
Your next target is to reach 6000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

HiveFest⁷ badges available at the HiveBuzz store
HiveFest⁷ meetup in Amsterdam is next week. Be part of it and get your badge.
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

To ja chcę egzemplarz z dedykacją!