PREMIERA 30.03.2023

in #polish-hivelast year (edited)

Siemka ludziska!

Naprawdę mega się cieszę, bo już 30.03.2023 będzie miała premierę moja pierwsza książka! Nadal nie mogę uwierzyć w to, że to się właśnie dzieje i moje marzenia się spełniają!

Tak więc, jeśli ktoś byłby zainteresowany, za niecały miesiąc będzie można już przeczytać!

GRANICA MIĘDZY SNEM A RZECZYWISTOŚCIĄ JEST BARDZO CIENKA. CZY WIESZ, W KTÓRYM MIEJSCU PRZEBIEGA?

Adrian prowadzi życie przeciętnego nastolatka: chodzi do szkoły, spędza czas przed komputerem, opiekuje się siostrą. Wkrótce jednak wszystko się zmieni: przeznaczenie chłopaka na zawsze poplącze ścieżki jego życia i postawi przed nim wyzwania, których nie byłby w stanie sobie nawet wyobrazić...

Gdy za sprawą elfa Rameya chłopak przenosi się do magicznej krainy, staje oko w oko z rodzinną tajemnicą i wszystkimi jej konsekwencjami. Wygląda na to, że jest kimś zupełnie innym, niż do tej pory mu się wydawało. Czekają go liczne walki, podróże i niebezpieczne intrygi, które zaważą na jego przyszłości. Czy w tym nowym, obcym mu świecie będzie umiał odróżnić przyjaciół od wrogów, a dobro od zła?

1678524584912.jpg

Sort:  

Ale czaderska okładka! Gratuluję Marysiu :)
Zapowiada się ciekawie, korzystam z Epik go i jak tylko się pojawi Twoja książka z chęcią przeczytam lub odsłucham :)

Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć i jak najbardziej, zachęcam do lektury, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)
Co do okładki, obawiałam się, jak będzie wyglądała, ale jestem bardzo zadowolona :)