Spotkania autorskie

in #polish-hive11 months ago

9 maja odbyło się moje pierwsze spotkanie autorskie! To było dla mnie niesamowite przeżycie! Kiedy tylko wspomnę to wydarzenie, od razu mam uśmiech na twarzy.
Frekwencja myślę, że dopisała, a całe wydarzenie minęło w miłej i spokojnej atmosferze! Szczerze mówiąc, nie pamiętam, kiedy ostatni raz usłyszałam tyle miłych słów nie tylko od rodziny, ale też od zupełnie obcych osób, które widziałam po raz pierwszy w życiu!

IMG_20230509_181533779.jpg

Muszę się jednak przyznać, że kiedy spotkanie dobiegło końca i właściwie to nadal mam takie jakby uczucie niedosytu. Nie wiem, może przez dość spore zdenerwowanie, jakie towarzyszyło mi przez cały ten czas trwania spotkania, nie do końca zdawałam sobie sprawę, co właściwie wtedy mówiłam. Potem, kiedy już na spokojnie o tym myślałam, cały czas miałam wrażenie, że było jeszcze sporo rzeczy, które chciałam powiedzieć, a tego nie zrobiłam... Tyle że właśnie, może je powiedziałam, ale przez stres mój umysł tego nie zakodował :p
Mimo to, całościowo jestem ogromnie zadowolona!

DSC_1168.JPG

1685185693110.jpg

18 maja odbyło się moje kolejne spotkanie autorskie, tym razem jednak zamknięte dla jednej klasy z krakowskich szkół. Tym razem miałam przyjemność odwiedzić jedną z filii Biblioteki Kraków na Osiedlu Teatralnym.
1685185693066.jpg

To spotkanie okazało się zupełnie inne niż to, w którym brałam udział wcześniej. Dzieci z tamtej szkoły były naprawdę bardzo ciekawe procesu pisarskiego, życia pisarza i w ogóle samej mojej książki!
To było dla mnie zupełnie nowe doświadczenie!
1685185693081.jpg

25 maja brałam udział w jeszcze jednym również zamkniętym spotkaniu autorskim, gdzie miałam okazję porozmawiać z dziećmi z okolic Myślenic. Podczas tego spotkania dzieci, które brały w nim udział naprawdę wprowadziły mnie w ogromny zachwyt. Zdecydowanie miałam do czynienia z przyszłymi pisarzami!
Rozmawiając z nimi i słuchając o ich pisarskich problemach, które właściwie sama miałam, kiedy byłam w ich wieku (a niektóre nadal mam) ogromnie się cieszyłam. Tym bardziej, że z tymi dziećmi dzięki swojej pracy w bibliotece będę mieć w przyszłości więcej do czynienia!

1685185693049.jpg

Wszystkie te trzy dotychczasowe spotkania autorskie były dla mnie naprawdę ciekawymi i niesamowitymi przeżyciami, dzięki którym zdobyłam dużo nowego doświadczenia.
Mam nadzieję, że na tych trzech się nie skończy...